TakkHar dere. Aldri alene da [emoji56][emoji7]
Hihi, vi tusler rundt i bakgrunn hos deg[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHar dere. Aldri alene da [emoji56][emoji7]
Såpass ja [emoji14] Da vet man jammen at sommern nærmer seg [emoji272]Det var detsuperheldige med været og!
Tror jaggu jeg har blitt en smule solbrent![]()
Takk [emoji14]
Er foreldrene mine som skal selge
Der ryker barndomsheimen..
Åja. Den er også god ! Blant favoritter den også [emoji7]Liker best nr 8 jegBiffen
![]()
Tjaa. Fint der og![]()
Jeg er så lite spennende at min halve er med skinke og ananas. HahaÅh hørtes godt ut. Kunne tenkt meg heit kylling fra pizzabakeren jeg [emoji38]
Pizza da?
Litt vemodig ja. Heldigvis kjøpte søstra mi vårt barndomshjem [emoji7]Takk [emoji14]
Er foreldrene mine som skal selge
Der ryker barndomsheimen..
Med beina i været [emoji23]Danser liggende på sofaen [emoji23]
I hodet hvertfall [emoji23][emoji56] Har så mange stemmer oppi hodet liksom [emoji39]Hihi, vi tusler rundt i bakgrunn hos deg[emoji23]
[emoji23] Jaja. Godt det også. Hvitløksdressing eller noe annet med da?Jeg er så lite spennende at min halve er med skinke og ananas. Haha
Krysser fingrene![]()
Ja, er ikke langt ifraBor alle i nærheten av hverandre?
Ja, egentlig.. Men det blir vel en vane..Litt vemodig da sikkert?![]()
Ja, og det gleeeeedes!!Såpass ja [emoji14] Da vet man jammen at sommern nærmer seg [emoji272]
SuperdiggÅja. Den er også god ! Blant favoritter den også [emoji7]
Mhm.. Liker det ikke helt, men.. Det går seg vel tilOi da...må være blandete følelser?![emoji849]
Skulle ønske noen av oss ungene hadde hatt råd, men.. Vi hadde sikkert bare fått halvparten i lån [emoji14]Litt vemodig ja. Heldigvis kjøpte søstra mi vårt barndomshjem [emoji7]
Krysser fingre for det fortsetter daLille sovna 18.45. Våknet av oppstøt og satt seg opp typ. 20.00. Gikk inn, la henne ned igjen (ligger i dobbeltsenga), og strøyk 30 sekunder i håret, så sovnet hun. WHAAAT? Er det min datter? Forrige natta beit hun meg så ille, så hun fikk ikke pupp. Da strøyk jeg en 30-45 minutter, så sovnet hun. Jeg er ikke vant til dette [emoji14] Haha.
Åja. Er fantastisk nåJa, og det gleeeeedes!!![]()
Usj ja. Hus er dyrtSkulle ønske noen av oss ungene hadde hatt råd, men.. Vi hadde sikkert bare fått halvparten i lån [emoji14]