☆ Skravletråd Mai ☆

[emoji23][emoji23][emoji23] Den tiden går over en gang [emoji87]
Haha. Ja, det er forskjellen på babyer og mannfolk :P Jeg synes det har vært kos å amme jeg altså, men når hun river av meg niplene med tenna så får jeg litt nok :P Og tydligvis begynner hun å gå litt lei hun også. På dagtid godtar hun brått flaske. Men hvis jeg har vært borte... Da henger hun rundt meg som en apebaby, drar i toppen min og sier: pupp, pupp, pupp :P

Haha. Ja, det er forskjellen på babyer og mannfolk [emoji14] Jeg synes det har vært kos å amme jeg altså, men når hun river av meg niplene med tenna så får jeg litt nok [emoji14] Og tydligvis begynner hun å gå litt lei hun også. På dagtid godtar hun brått flaske. Men hvis jeg har vært borte... Da henger hun rundt meg som en apebaby, drar i toppen min og sier: pupp, pupp, pupp :P

Merkelig med det [emoji14] Man vil jo helst beholde nipplene i god behold også [emoji23]
Er jo kos med amming, men finnes en bitegrense også der [emoji14]

Ja.. Det er det! Skulle ha vunnet i lotto nå, gitt [emoji14]
Det skulle vi alle gitt. Vi har råd til dyrt lån, men mangler egenkapitalen. Surt når banken sier at vi uten problemer kunne hatt 4 mill i lån, men pga egenkapitalen går det ikke :( Men vi KAN få så masse i lån [emoji23] Jo. Det var jo trøst liksom.

Men vi prøver iherdig å spare opp nå da.

Det skulle vi alle gitt. Vi har råd til dyrt lån, men mangler egenkapitalen. Surt når banken sier at vi uten problemer kunne hatt 4 mill i lån, men pga egenkapitalen går det ikke :( Men vi KAN få så masse i lån [emoji23] Jo. Det var jo trøst liksom.

Men vi prøver iherdig å spare opp nå da.
Vi har aldri vært i banken å sjekka hva vi kan få engang.. Men huset blir lagt ut for ca 5,7 mill.. Og det hadde vi ALDRI fått! :(

Back
Topp