Ja, veldigHatt en fin dag?
Fint vær, familiedugnad ute, grilling og mye morro
Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldigHatt en fin dag?
Ja, var veldig heldige med at det klaffet med været! Fikk gjort myeSå deilig at været har vært med dere da[emoji2] så koselig og samle alle og gjøre det sammen[emoji1]
Åh hørtes godt ut. Kunne tenkt meg heit kylling fra pizzabakeren jeg [emoji38]DeiligMannen drar ut for å hente pizza og cola nå [emoji85] Han forer fruen som ikke har matlyst. Lov siden det er 1. mai?
Her er det hus som skal selges.. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14]Det høres koselig ut [emoji4]
Her er det generelt lite dugnad, satser på å få med familien på noe om vi skal kjøpe hus da [emoji4]
Krysser fingreneDet håper jeg og[emoji4] også blir det en dag hjemme fra bhg, og da håper jeg ho er frisk og rask igjen på onsdag[emoji4]
Det skjønte jeg joPlanlegge året
Ja, er veldig kjekt.Så bra at familien stiller opp for hverandre da![]()
TakkNyt alenetid snuppa[emoji1]
Hvorfor regn?Planleggingsdag i morgen , håper egentlig på regn i morgen kjenner jrg
Liker best nr 8 jegÅh hørtes godt ut. Kunne tenkt meg heit kylling fra pizzabakeren jeg [emoji38]
Pizza da?
Ja.Ja, er litt magisk![]()
Takk [emoji14]Lykke til med hussalg[emoji1]
Tjaa. Fint der ogDet er jeg nok[emoji1] på rette siden vettu[emoji12]
Bor alle i nærheten av hverandre?Ja, er veldig kjekt.![]()
God nok grunn at det er diggDet må det jo absolutt væresyns ikke man trenger så god grunn heller [emoji23]
Danser liggende på sofaen [emoji23]Ja.
Nesten så man danser av glede [emoji38][emoji85]
Joo må jo sitte inne hele dagen
Oh. Spennende for han daMannen reiser til Stockholm imorgen tidlig på noe kursing for å bli sjef (vikar ihvertfall), kommer hjem sent onsdag så heldigvis er det bhg de to dagene så jeg får gjort noe hjemme [emoji6]
Litt vemodig da sikkert?Takk [emoji14]
Er foreldrene mine som skal selge
Der ryker barndomsheimen..
Mannen reiser til Stockholm imorgen tidlig på noe kursing for å bli sjef (vikar ihvertfall), kommer hjem sent onsdag så heldigvis er det bhg de to dagene så jeg får gjort noe hjemme [emoji6]