☆ Skravletråd Mai ☆

Da sover begge kidsa. Og jeg har fortsatt noen timer til jeg bør sove :D Så deilig :D

Det er så ålreit det[emoji2] her våkna akkurat snuppa igjen, har fått feber ila dagen så formen er ikke noe særlig. Mannen gikk inn til a, men tror det er mamma og puppen som gjelder. Får gi dem litt tid før jeg går å spør om jeg skal ta over.

...FOR ei helg! Har vært utendørs i tre dager, heldigvis i fint vær :)
Hele slekta har hatt dugnad og jobba utendørs fra 10-18.. Lille F har også vært med. Kjempekos! Avslutta idag med grilling :)
Så kjekt og bra da. Hørtes veldig koselig ut :)

...FOR ei helg! Har vært utendørs i tre dager, heldigvis i fint vær :)
Hele slekta har hatt dugnad og jobba utendørs fra 10-18.. Lille F har også vært med. Kjempekos! Avslutta idag med grilling :)

Så deilig at været har vært med dere da[emoji2] så koselig og samle alle og gjøre det sammen[emoji1]

Beina høyt i sofaen, pepsi max i glasset, strikketøy ved min side, tven på. Alle andre i hus har lagt seg. Deilig med noen timer for seg selv ja [emoji7]

Det er så ålreit det[emoji2] her våkna akkurat snuppa igjen, har fått feber ila dagen så formen er ikke noe særlig. Mannen gikk inn til a, men tror det er mamma og puppen som gjelder. Får gi dem litt tid før jeg går å spør om jeg skal ta over.
Stakkar. God bedring til lille :) Litt kjedelig for pappa når det bare er mamma som gjelder, men sånn er det av og til :)

Back
Topp