Helt fantastisk! Du er vel rett over sjøen fra meg om jeg husker helt feil
Det er jeg nok[emoji1] på rette siden vettu[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt fantastisk! Du er vel rett over sjøen fra meg om jeg husker helt feil
Planleggingsdag i morgen , håper egentlig på regn i morgen kjenner jrg
Så braTakk for det[emoji4] Det gikk greit, pappakos var bra nok og nå sover ho igjen[emoji1] Veldig urolig, men ho sover.
Det høres koselig ut [emoji4]...FOR ei helg! Har vært utendørs i tre dager, heldigvis i fint vær
Hele slekta har hatt dugnad og jobba utendørs fra 10-18.. Lille F har også vært med. Kjempekos! Avslutta idag med grilling![]()
Ja, er litt magiskDet er det. Er egentlig trøtt også. Men noen timer alene er ett must [emoji87]
Hva skal dere gjøre på planleggingsdagen da? Noe spesielt?Planleggingsdag i morgen , håper egentlig på regn i morgen kjenner jrg
Skal dere noe i morgen da eller fått nok av sola?Planleggingsdag i morgen , håper egentlig på regn i morgen kjenner jrg
Det må det jo absolutt væreDeiligMannen drar ut for å hente pizza og cola nå [emoji85] Han forer fruen som ikke har matlyst. Lov siden det er 1. mai?
Hus som skal selges .. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14] mye som må gjøres før de skal komme å ta bilder til prospektetSå kos![]()
Hva slags dugnad har dere hatt?
Så bra at familien stiller opp for hverandre daHus som skal selges .. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14] mye som må gjøres før de skal komme å ta bilder til prospektet![]()
Så braGod kveld[emoji2] helt topp dag! Skulle ønske jeg hadde en uke fri nå[emoji12]
Du da?
Hus som skal selges .. Så da var det alle mann i arbeid [emoji14] mye som må gjøres før de skal komme å ta bilder til prospektet![]()
Haha ikke sant? Men er så desperat etter noen timer alene jeg gitt [emoji39]
Det var detSå kjekt og bra da. Hørtes veldig koselig ut![]()
Mannen reiser til Stockholm imorgen tidlig på noe kursing for å bli sjef (vikar ihvertfall), kommer hjem sent onsdag så heldigvis er det bhg de to dagene så jeg får gjort noe hjemme [emoji6]
Så brahåper hun får sove godt og lenge da
![]()
Joo må jo sitte inne hele dagenNei, nei....[emoji15] kan jo ikke håpe på regn?!
Planlegge åretHva skal dere gjøre på planleggingsdagen da? Noe spesielt?
Jeg skal sitte inne å planleggeSkal dere noe i morgen da eller fått nok av sola?