SkjønnerHar man flere barn blir det oftre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SkjønnerHar man flere barn blir det oftre
Det skal jeg nok klareDet får du
Ja. Han står opp 5 for å gå på jobb. Så han legger seg helst når barna legger seg [emoji38]Åja, tidlig i seng han også altså?![]()
Hørtes ut som en helt grei kveldBeina høyt i sofaen, pepsi max i glasset, strikketøy ved min side, tven på. Alle andre i hus har lagt seg. Deilig med noen timer for seg selv ja [emoji7]
Da skjønner jeg detJa. Han står opp 5 for å gå på jobb. Så han legger seg helst når barna legger seg [emoji38]
Det Kan du daDet skal jeg nok klareTror jeg har forrige ukes på opptak når jeg tenker meg om. Kan se den i kveld
![]()
Det er en herlig følelse, spesielt om huset/leiligheten også ser bra ut [emoji4]Da sover begge kidsa. Og jeg har fortsatt noen timer til jeg bør soveSå deilig
![]()
Jeg beklager, men det har skjedd veldig mye uforutsett her i dag så jeg har ikke rukket å få ut topp 100... kommer garantert i morgen.
Stakkar. God bedring til lilleLitt kjedelig for pappa når det bare er mamma som gjelder, men sånn er det av og til
![]()
Nei nei nei, vi henger etter vi [emoji23] Sesong 7.Forrige ukes episode?
Ja. Han står opp 5 for å gå på jobb. Så han legger seg helst når barna legger seg [emoji38]
Ordner sæJeg beklager, men det har skjedd veldig mye uforutsett her i dag så jeg har ikke rukket å få ut topp 100... kommer garantert i morgen.
Det er det. Er egentlig trøtt også. Men noen timer alene er ett must [emoji87]Hørtes ut som en helt grei kveld![]()
Ja. Normalt legger han seg enda tidligere. Men unga vekker han. Så han drøyer det til de legger seg. De er litt bråkete til tider [emoji85]Da skjønner jeg detGreitt å være uthvilt når man må opp så tidlig...
Helt fantastisk! Du er vel rett over sjøen fra meg om jeg husker helt feilGod kveld[emoji1]
Håper det stemmer! Deilig temperatur her i kveld[emoji2]
Haha ikke sant? Men er så desperat etter noen timer alene jeg gitt [emoji39]Kunne ønske jeg og hadde vett til det di dagene jeg må opp klokka 5[emoji28]
Og såpass jaNei nei nei, vi henger etter vi [emoji23] Sesong 7.
DeiligBeina høyt i sofaen, pepsi max i glasset, strikketøy ved min side, tven på. Alle andre i hus har lagt seg. Deilig med noen timer for seg selv ja [emoji7]
Beina høyt i sofaen, pepsi max i glasset, strikketøy ved min side, tven på. Alle andre i hus har lagt seg. Deilig med noen timer for seg selv ja [emoji7]