Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji7]Herlig med valpekos[emoji7]
Uff ja. Ferdig dratt ut nå. Vondt. Vurderer å legge meg snart. Ta litt mer paralgin først [emoji23]Godt med langhelg![emoji1]
Håper du har fått time hos tannlege![emoji849]
Tenker å legge meg. Bare vente til barna også er klare for seng gjerne... [emoji23]Hva driver folk med ikveld da?![]()
Flinke dere har vært5000 er i det minste passert
Det var på tide!5000 er i det minste passert
Jippi, har slått min egen "antall skritt på en dag"-rekord i dag![]()
Ånei! Det er så surt det... Ingen lapp?Nå bobler det snart over for meg. Helvetes uærlige mennesker . Noen har kjørt i bilen min igjen!
God morgen
Jobb først å så totenbadet med kengubarnet og to kompiser![]()
Au! Dumme røtter da eller? Huff, håper smerten forsvinner fort.Det tok jo bare 45 min å dra ut den dumme tanna. Bedøvelsen er på vei ut. Og jeg må innom apotek for paralgin forte også. Minuset med å bo 1 time unna nå kjenner jeg [emoji23]
Ha en fin fredag alle sammen
Sol her , håper de sa feil på radioen i hår når de spådde de kaos pga snø
Ysj. Gått bra?Nja... jobbe da... men det er jo ikke noe stress![]()
God fredagsmorgen, forresten.
Sola skinner, ser jeg. Håper det fortsetter![]()
Det er vanskelig å få slike telefonerEn dag med mye følelser -redsel og sinne. Siste pga bilen. Ringte fra barnehagen før i dag. Guttungen hadde falt og slått bakhodet . :/ det har gått bra altså ,men ble redd gitt huff
Heeeei!!
Her går det bare fint! Travelt da, men..
Med deg da?![]()
God helgÆæææ! Endelig helg!
Snart sover lillegutt, og man kan endelig sette seg ned..
God natt [emoji4]Sier bare god natt. Ble tidlig kveld for ungene dessverre. Men jeg må sove nå kjenner jeg. De får lese litt heller.
Er det tivoli i byen der dere bor denne helgen?? Det er det her. Fast greie med tivoli 1 mai helgen. Usikker på om vi skal.. syntes rett og slett det er for dyrt og for mye ræl...
Gikk bedre enn forventet![]()