Skravletråd april

God fredag alle <3 Har dere en fin dag? Vi har hatt barnefri, noe som passet godt da hodet mitt har kvelt meg i natt igjen. Ble så skuffa i går. Fikk sms fra sykehuset om at timen min var avlyst! Jeg ble så lei meg. Skal dog få ny time så raskt de klarer, men ene nevrologen var blitt syk... Og det forstår jeg de ikke kan styre. Surt allikevel. Blitt oppfordret til å kontakte legevakt ved intens hodepine og oppkast, så får vel tørre å ta min plass å ringe nestegang. Ellers er det fredagsTaco på menyen, og ny pc på vei. Savner lille allerede, enda hun bare har vært borte et halvt døgn! Ser henne igjen snart. Planer for langhelgen?

Deilig med barnefri[emoji173]️
Kjedelig når timer man har ventet på blir utsatt....håper du får ny time kjapt[emoji4]
Her er det lite planer i helgen[emoji1] ønsker meg sol!
 
Langhelg er herlig.

Eldstemann hjemme fra skolen. Og prøver veldig forsiktig yngste på trampolinen. Hun ler og koser seg.

Mellomste skal jeg snart hente i bhg og så koser vi oss. Mannen jobber litt lenge så vi skal ha taco til kveldsmat i dag.

Hurra for langhelg[emoji1]
Ble taco her også...med vaniljeis og jordbær til dessert[emoji1]
 
Det tok jo bare 45 min å dra ut den dumme tanna. Bedøvelsen er på vei ut. Og jeg må innom apotek for paralgin forte også. Minuset med å bo 1 time unna nå kjenner jeg [emoji23]

God bedring![emoji4] håper smertene gir seg kjapt!
 
En dag med mye følelser -redsel og sinne. Siste pga bilen. Ringte fra barnehagen før i dag. Guttungen hadde falt og slått bakhodet . :/ det har gått bra altså ,men ble redd gitt huff

Høres ut som en kjip dag![emoji20]
Godt det gikk bra med storebror!
 
Deilig med barnefri[emoji173]️
Kjedelig når timer man har ventet på blir utsatt....håper du får ny time kjapt[emoji4]
Her er det lite planer i helgen[emoji1] ønsker meg sol!
Ja var godt, men alltid godt å få hjem igjen også [emoji171] Heldigvis fikk jeg telefon i dag, om ny time til onsdag igjen. Jeg ønsker meg og sol! Her har det regna og blåst i dag :/
 
Back
Topp