Skravletråd april

Helluen! Står til??
Imorgen skal vi på stadion hele dagen for det er kick of for klubben til guttungen + kamp med a laget :) Søndag og mandag ingen planer annet enn å kose oss sammen. Håper på vårvær så vi kan være masse ute.
Dine planer da?

Det høres ut som en bra helg. Og deilig med no-plans et par dager! Det ender gjerne opp som de beste dagene :) krysser fingrene for bra vær! Her skal jeg slappe av med mann og barn i morgen. Søndag er det svigerinne sin 30-års dag og første gang jeg og mannen skal feste sammen siden mini kom! Han skal ha første overnatting hos mormor! Stort! 1mai blir det å komme seg etter fest tenker jeg [emoji23] god helg!! Og du: BV Snap er dritbra! Bra jobbet! [emoji1373]
 
Ingen planer og jeg elsker det[emoji1]
Du da?

Åh! No-plans-weekends er best! Føler alle helger siden jul har vært fulle!

Her blir det kosedag med min lille familie i morgen. Søndag er det svigerinnes 30-års party og mandag er hviledag med chips, cola og Netflix [emoji23][emoji23]
 
Det høres ut som en bra helg. Og deilig med no-plans et par dager! Det ender gjerne opp som de beste dagene :) krysser fingrene for bra vær! Her skal jeg slappe av med mann og barn i morgen. Søndag er det svigerinne sin 30-års dag og første gang jeg og mannen skal feste sammen siden mini kom! Han skal ha første overnatting hos mormor! Stort! 1mai blir det å komme seg etter fest tenker jeg [emoji23] god helg!! Og du: BV Snap er dritbra! Bra jobbet! [emoji1373]
Høres ut som dere får en topp helg! Kos dere masse masse på fest sammen.

Gøy at du liker BV snap. Dessverre ikke tid til å sende ut snapper hver dag, men prøver ;)
 
Å nei?![emoji31] uten å si ifra!!?
Mhm :/ hentet bilen på verksted for en uke siden kg nå igjen. Inn til takst på ons .
Høres ut som en kjip dag![emoji20]
Godt det gikk bra med storebror!
Tja vært fin også i grunn. Alt var jo bra med han heldigvis. Var til legen for sjekk også . Blør fort mye. Var skrubbsår og liten rift. Ikke noe dypt
 
Back
Topp