Trur jeg snart forlater dere.

Milla92

Elsker forumet
Nå forbreder jeg meg på at dette går galt, stigningen ser ikke god ut...5+6 i dag, symtomene er der enda men har ikke troen.
Har enda ikke fått tatt blodprøver, da det tar 1.5 time og reise en vei, og det blir litt mye reising siden mini da må være med.
Spurte om blodprøve på et legekontor her men fikk blankt nei, så nå venter jeg på svar fra et annet der jeg står på venteliste til en fastlege....
Egentlig bare for å få det bekreftet at dette ikke går. Bittelitt håp igjen da...
Huff!! Dette er fælt! [emoji27][emoji24][emoji173]
Testene hitil:
De to nederste er fra i går 5+5
d626de56348f3d28bf141c45ac1a81ae.jpg

Nå forbreder jeg meg på at dette går galt, stigningen ser ikke god ut...5+6 i dag, symtomene er der enda men har ikke troen.
Har enda ikke fått tatt blodprøver, da det tar 1.5 time og reise en vei, og det blir litt mye reising siden mini da må være med.
Spurte om blodprøve på et legekontor her men fikk blankt nei, så nå venter jeg på svar fra et annet der jeg står på venteliste til en fastlege....
Egentlig bare for å få det bekreftet at dette ikke går. Bittelitt håp igjen da...
Huff!! Dette er fælt! [emoji27][emoji24][emoji173]
Testene hitil:
De to nederste er fra i går 5+5
d626de56348f3d28bf141c45ac1a81ae.jpg
Så trist og høre [emoji53] Hvorfor ville ikke de ta blodprøve? Får håpe de andre sier ja til blodprøve, og at alt ser bra ut [emoji173]

Skjønner ikke helt brkymringen jeg da, testene er jo fine de, og sterke.... ikke alle får 3+ på digital raskt heller, vet om og har lest her inne at flere venter til uke 6-7 før de får det. Slenger med et hcg skjema, som du ser er det store variasjoner der[emoji5]

69b688896cd29c297ddd1f0d71e23ba2.png

*sniker* Jeg fikk også 2-3 da jeg var 5+5. Var sikker på at alt var over. Er nå nesten 21 uker og alt er bare vel :)

Jeg har også erfart dette svangerskapet at man ikke skal stole på farge på testene. Det er forskjellig for hver test uansett samme merke. Jeg hadde ikke stigning i det hele tatt på nesten en uke. Og plustelig dagen etter så var den brått helt sterk igjen så håpet er ikke ute:rolleyes:

Så trist og høre [emoji53] Hvorfor ville ikke de ta blodprøve? Får håpe de andre sier ja til blodprøve, og at alt ser bra ut [emoji173]
Nei litt usikker. Men tenkte at jeg bare fikk reise ut til fastlegen min likevell da, for bedre å bare få det gjort. Meeen måtte bestille legetime og siden de mente det ikke haster fikk jeg ikke time før 20 April, da er jeg 8+1 og da kan en jo ikke ta blodprøve for å skjekke stigningen lenger...blir rett og slett oppgitt![emoji85]
Så må vell bestille tid til tilig ultralyd for å få ett svar.
Takk for det[emoji173]

Skjønner ikke helt brkymringen jeg da, testene er jo fine de, og sterke.... ikke alle får 3+ på digital raskt heller, vet om og har lest her inne at flere venter til uke 6-7 før de får det. Slenger med et hcg skjema, som du ser er det store variasjoner der[emoji5]

69b688896cd29c297ddd1f0d71e23ba2.png
Ååh? Blir jo litt mer optimistisk nå kjenner jeg! Leste litt på nettet i går og virket som så og si alt håp var ute.
Tok en til strømmen i dag, var kanskje bittebittelitt sterkere en i går...så det kan jo gå bra like vell... Håper det!

Jeg har også erfart dette svangerskapet at man ikke skal stole på farge på testene. Det er forskjellig for hver test uansett samme merke. Jeg hadde ikke stigning i det hele tatt på nesten en uke. Og plustelig dagen etter så var den brått helt sterk igjen så håpet er ikke ute:rolleyes:
Ååh, såpass ja. Huff de skaper nokk unødvendig mye bekymring ja...
Så jeg skal vell ikke gi opp helt enda![emoji4][emoji173]

Nei litt usikker. Men tenkte at jeg bare fikk reise ut til fastlegen min likevell da, for bedre å bare få det gjort. Meeen måtte bestille legetime og siden de mente det ikke haster fikk jeg ikke time før 20 April, da er jeg 8+1 og da kan en jo ikke ta blodprøve for å skjekke stigningen lenger...blir rett og slett oppgitt![emoji85]
Så må vell bestille tid til tilig ultralyd for å få ett svar.
Takk for det[emoji173]
Hæ, måtte du ha legetime for å ta en blodprøve? :confused: jeg kunne komme på laben, så tok de prøven der og legen ringte med resultatet. Uff,så prippent av de! Er man bekymret så er man bekymret :( men jeg tror ikke du har noe å være bekymret for :Heartred du har ikke blødd/spottet noe?

Ååh, såpass ja. Huff de skaper nokk unødvendig mye bekymring ja...
Så jeg skal vell ikke gi opp helt enda![emoji4][emoji173]
Jeg sniker litt her, men ville bare fortelle deg at håpet ikke er ute :-) Testene dine ser veldig fine ut, og den digitale er det mange som brenner seg på.

Men, jeg vil anbefale deg å slutte å teste, fordi du snart vil nå ett punkt hvor hcg blir så høyt at testene ikke klarer å fange det opp - og dermed skape svakere tester! Om du opplever dette kan du prøve å vanne ut urinen før testing :-)
Tror alt går bra med deg jeg [emoji4] Så lenge du ikke blør er det ingen grunn til bekymring.

Sniker :p
Hvorfor i alle dager er du bekymret utifra de testene der? Hadde du mista hadde de aldri blitt sterkere, og de nyeste er jo kjempe sterke og fine! Mye sterkere enn de første! Pluss de testene der varierer veldig med mengde farge, en dag kan være sterk mens en annen kan være svakere, kun pga farge i testen..
jeg fikk ALDRI sterke streker med de testene der, de ble aldri like sterke som kontrollstreken og varierte også veldig på hvor sterk streken var.. f.eks ble 4+6 svakere enn 4+3 pga testene rett og slett er forskjellige.. og ukesindikator er bare søppel i mine øyne da de skaper enooormt med bekymringer inne på forumet her! Jeg fikk ikke 3+ før ute i uke 6..... er 31 uker nå:) ikke bekymre deg

Hæ, måtte du ha legetime for å ta en blodprøve? :confused: jeg kunne komme på laben, så tok de prøven der og legen ringte med resultatet. Uff,så prippent av de! Er man bekymret så er man bekymret :( men jeg tror ikke du har noe å være bekymret for [emoji813]red du har ikke blødd/spottet noe?
Jaa, jeg reagerte også på det. Synns det var veldig rart. Og utrolig frustrerende når jeg virkelig kunne hatt trengt det![emoji85][emoji47]
Nei, har heldigvis ikke blødd eller spottet noenting. [emoji120] Og symtomene blir faktisk bittelitt sterkere også.
Men en god venninne opplevde nettopp MA eneste tegnene var at hcg økningen ikke økte så raskt som den skulle og litt spotting. Så er nokk litt ekstra redd av den grunn...[emoji85][emoji47]
Forrige gang ble jo testene super sterke kjempe fort, mistenker til og med tvillinger da...så veldig ulikt denne gang.

Jeg sniker litt her, men ville bare fortelle deg at håpet ikke er ute :-) Testene dine ser veldig fine ut, og den digitale er det mange som brenner seg på.

Men, jeg vil anbefale deg å slutte å teste, fordi du snart vil nå ett punkt hvor hcg blir så høyt at testene ikke klarer å fange det opp - og dermed skape svakere tester! Om du opplever dette kan du prøve å vanne ut urinen før testing :-)
Tror alt går bra med deg jeg [emoji4] Så lenge du ikke blør er det ingen grunn til bekymring.
Tusen takk for beroligende ord[emoji173]
Ingen blødning heldigvis.
[emoji173]

Sniker [emoji14]
Hvorfor i alle dager er du bekymret utifra de testene der? Hadde du mista hadde de aldri blitt sterkere, og de nyeste er jo kjempe sterke og fine! Mye sterkere enn de første! Pluss de testene der varierer veldig med mengde farge, en dag kan være sterk mens en annen kan være svakere, kun pga farge i testen..
jeg fikk ALDRI sterke streker med de testene der, de ble aldri like sterke som kontrollstreken og varierte også veldig på hvor sterk streken var.. f.eks ble 4+6 svakere enn 4+3 pga testene rett og slett er forskjellige.. og ukesindikator er bare søppel i mine øyne da de skaper enooormt med bekymringer inne på forumet her! Jeg fikk ikke 3+ før ute i uke 6..... er 31 uker nå:) ikke bekymre deg
Jo sterkere har den blitt, men ikke like fort som forrige gang. Og har forstått at treg hcg økning ofte kan tyde på at det går/har gått galt....men jeg overtenker nokk alt i disse dager!
Jore du ikke?! Så godt å høre andre sine erfaringer altså![emoji173][emoji173][emoji173]
Var helt sikker på at all håp var ute i går jeg, nå blir jeg litt mer optimistisk ja[emoji4][emoji120][emoji120]

Back
Topp