Hehe . Aldri hatt problemmer med det inntil vi var på vei med en ny spireVeldig greit å kunne få til noen praktiske løsninger når man har dårlig med skapplass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe . Aldri hatt problemmer med det inntil vi var på vei med en ny spireVeldig greit å kunne få til noen praktiske løsninger når man har dårlig med skapplass.
Nei det er når det kommer flere barn man oppdager at slike "problemer" dukker opp HahaHehe . Aldri hatt problemmer med det inntil vi var på vei med en ny spire![]()
Redd for at det dukker opp flere ting jeg ikke har oversikt over ennå [emoji14]Nei det er når det kommer flere barn man oppdager at slike "problemer" dukker opp Haha
Minste her blir 2 i juli og jeg syntes det fortsatt dukker opp ting jeg ikke hadde tenkt på [emoji14]Redd for at det dukker opp flere ting jeg ikke har oversikt over ennå [emoji14]
Svangerskap nr 2 går fort!! Jeg er snart 6 mnd på vei.... hjelpes
Joda lærer noe nytt hele tidenMinste her blir 2 i juli og jeg syntes det fortsatt dukker opp ting jeg ikke hadde tenkt på [emoji14]
Står bra til her. Slapper av. Ennå dø sliten etter gårsdagen. * gjesp*Hei på dere [emoji4] hvordan går det?
Hihi travelt da ja. Men skader jo ikke å spørre. Evnt hinte [emoji14]Jo hun er veldig flinkmen hun har 6 barnebarn å strikke til pluss sine tre barn så for dårlig samvittighet å spørre om å få henne til å strikke noe jeg har lyst på
Hva gjorde du? [emoji50]Står bra til her. Slapper av. Ennå dø sliten etter gårsdagen. * gjesp*
Hahaha det der er så typisk! [emoji23]Måtte vekke barna her også[emoji849] oppe før kl 07 hele helga, men når de skal på skolen så er de helt dævve....
Har hatt en super natt, selv uten overmadrass[emoji23] den skal på rens idag...
Jeg har stemt om 10 sekunder![emoji41][emoji23]
Takktakk. Frelsesarmeen er her og gjør sitt. Så jeg sitter i skjul med dere [emoji14]Ha en flott dag på jobb[emoji2]
Har en som jeg ønsker meg skal se om jeg for spurt i påskenHihi travelt da ja. Men skader jo ikke å spørre. Evnt hinte [emoji14]
Hørtes digg ut ! Kos deg på shoppingGod morgen alle![emoji1]
Her er det fri og shopping idag!![emoji1][emoji1]
Takk i like måteNår solen skinner våkner du sikkert fort
Kos deg på jobb.
Kjøpte rundt på kjøpesenter og loppemarked på lørdag. Jobbet på stallen lørdag og søndag. Og to timer på beite for å sjekke leget. Om hvordan det ser ut etter vintern....Hva gjorde du? [emoji50]
Skjønner du er sliten da ja [emoji4]Kjøpte rundt på kjøpesenter og loppemarked på lørdag. Jobbet på stallen lørdag og søndag. Og to timer på beite for å sjekke leget. Om hvordan det ser ut etter vintern....
Tvitvi!Har en som jeg ønsker meg skal se om jeg for spurt i påsken![]()
Det var litt av en handlelisteHeliumgass, kløpinne til rygg, medisiner, sko til mannen, grønnsaksfrø[emoji23]
Tiden fyker når en har andre ting å tenke påRedd for at det dukker opp flere ting jeg ikke har oversikt over ennå [emoji14]
Svangerskap nr 2 går fort!! Jeg er snart 6 mnd på vei.... hjelpes
Hæ? Gjør sitt?Takktakk. Frelsesarmeen er her og gjør sitt. Så jeg sitter i skjul med dere [emoji14]