Skravletråd april

Jeg skal smiske med farmor Hu er flink. Hvordan ser den genseren ut?

Hun strikket onepice til guttungen i marius mønster [emoji179]
Akkurat som blader rundt øverst fra skulder til skulder. Vil ha okergul jeg [emoji1] Med hvite blader

God kveld :) Håper folket har hatt ei kjekk helg!
3åringen vår har tydeligvis trampa inn i trassalderen med begge beina no. Alt har vært feil i heile dag, trur aldri eg har hørt så mykje sutring i løpet av éin dag før. Håper ho ikkje har tenkt å være sånn lenge

Usj, sånt er slitsomt![emoji849] håper hun bare er kort innom trassen!

Håper det gikk fint og du hadde en super natt[emoji2]
Hadde det ja. Sovna før han [emoji23] Våkna når han sto opp da kl 5. Og fra da var søvnen litt bobbob. Menmen. Satser på at en dusj vekker meg opp.

Begge barna måtte jeg vekke. Ingen av de hørte noe alarm hvertfall. Så slitne etter speiderhelga si [emoji23]

Jeg har stemt. Har du? [emoji23][emoji106]

Hatt en fin natt du da?

det hørtes jo veldig fint ut;P
Veldig fin [emoji7]

Heldige dere som får mariusdrakter og slikt [emoji7] Svigermor strikka før. Men hu måtte operere håndleddet. Så har ikke strikka nå på 11 år hu [emoji85]

Veldig fin [emoji7]

Heldige dere som får mariusdrakter og slikt [emoji7] Svigermor strikka før. Men hu måtte operere håndleddet. Så har ikke strikka nå på 11 år hu [emoji85]
Jo hun er veldig flink :) men hun har 6 barnebarn å strikke til pluss sine tre barn så for dårlig samvittighet å spørre om å få henne til å strikke noe jeg har lyst på

Hadde det ja. Sovna før han [emoji23] Våkna når han sto opp da kl 5. Og fra da var søvnen litt bobbob. Menmen. Satser på at en dusj vekker meg opp.

Begge barna måtte jeg vekke. Ingen av de hørte noe alarm hvertfall. Så slitne etter speiderhelga si [emoji23]

Jeg har stemt. Har du? [emoji23][emoji106]

Hatt en fin natt du da?

Måtte vekke barna her også[emoji849] oppe før kl 07 hele helga, men når de skal på skolen så er de helt dævve....
Har hatt en super natt, selv uten overmadrass[emoji23] den skal på rens idag...
Jeg har stemt om 10 sekunder![emoji41][emoji23]

God morgen alle![emoji1]
Her er det fri og shopping idag!![emoji1][emoji1]

Back
Topp