Jupp er greit detSå det[emoji4] flott så slipper vi forvirring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp er greit detSå det[emoji4] flott så slipper vi forvirring!
God turVar veldig koselig med besøk av mamma i dag.
Nå har hun dratt, og Lille U i seng.
Jeg har fått på treningstøyet og stikker snart ut
Det tror jeg i grunm påSmåen skulle vist ikke sove, overtrøtt liten kar er ikke det letteste å få i seng gitt...
Han sover heldigvis nå jaHåper han har roet seg nå[emoji4]
Men han sovnet til slutt, så håper han får en god nattDet tror jeg i grunm på
Jeg skal smiske med farmor Hu er flink. Hvordan ser den genseren ut?Jeg SKAL gjøre det til meg [emoji23] VIL ha snøløvgenser. Må bare øve meg [emoji23]
Får man 4 års bok også? Hva står egenlig i disse bøkene?Vi har kun 4års bok vi[emoji4]
Bruker du stikkpiller da eller flytende? Har tenkt litt over det og ennå aldri gitt guttungen noe...Ja, men merkbart sliten og utilpass etterhvert så det ble tidlig legging og paracet ved leggetid
Hva ble dere sittende å se på?Vært ute på tur i finværet og lekt vi ogsåog kost oss med film i kveld!
Hvordan var natten?Ja, men bedre enn alternativet
Så deilig
Samsung s8+ er bestilt. Sverger til Samsung. IPhone har jeg prøvd to ganger for myeLitt lei iPhone rett og slett... samtidig så ønsker jeg meg en 7'er![]()
Det er ikke lett. Alltid ønsket men snart brukt mer penger på garn en noe annet... * ler*Gjør nok det. For første strikka jeg utrolig sløvt igjen [emoji23] Prøver å finne en middelvei [emoji39]
Så deilig å endelig komme hjem etter en velykket cupHjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natteså heldigvis ble det cup og medalje på han
![]()
Nå er jeg sunket sammen i sofaen. Trøtt
Samsung *tilbe* ventet på 8 i 3 år...HahaDu mener det ja... sikler litt på samsung galaxy S8 og... digger den skjermen!
Blir som med alt annet entenEr jo det da. Aldri prøvd iphone og har ikke ønske om det, mens min søster sverger til iphone og nekter samsung [emoji14] Er jo hva en er vant med tenker jeg![]()
Ja de sverger til Apple i alle moduler og tvister.Aldri hatt Samsung jeg....[emoji38] så ingen erfaring.. Har jobbtelefon og staten sverger til IPhone[emoji1]
For alltid lyst til å strikke når folk snakker om det...* sukk* [emoji14]Tips: Drops har kjempedeilig, mjukt, kløfritt merinogarn som ikkje koster fletta![]()
god morgen sovet godt?God morgen![]()
Ja hurra for detHurra for det![emoji2]
17 mai møteHva slags møte er det?[emoji4]
Begge de jeg visste før i ukenHvilke kjøpte du?[emoji2]
Kos dere på ferie
Jupp det vle detBle det cup på dere i går?
Ah. Liker godt edge jeg også gitt [emoji14]Er samsung jeg har som låne telefon nå. Helt ok! Men liker så godt den skjermen som går ut på sidene.
Jeg sovna før mannen. Så da gikk det greit [emoji23]Nattinatt. Sove godt. Håper mannen er stille i natt![]()