Skravletråd april

[emoji23][emoji23] De fleste har iphone ja. Men syns også de virker til å tåle mindre [emoji14]
Ja, tror de tåler mye mindre. Min datter fra første etasje og ned på til kjelleren, der er det murgulv, og den lever forsatt :p Tror ikke det hadde gått med en iPhone, den hadde vel kunst på vei ned. Haha

Er litt drøye priser for å prøve også gitt. Kanskje du kan låne en samsung av noen for å se? [emoji56]
Er samsung jeg har som låne telefon nå. Helt ok! Men liker så godt den skjermen som går ut på sidene.

Her sov vi veldig godt i natt som var :D Hatt en bra dag?

Vi har vært ute på tur og lekt, og kost oss med middag i sofaen foran TVen alle sammen :D stor stas for minsten (og oss voksne :p ).

Har dere gjort noe morsomt i dag?

Vet ! Tok av 8 kg på to uker også jo [emoji23][emoji23] Det var jo greit da haha. Men var dritdårlig etter narkosen jeg. Da satt jeg og tenkte på de små. Men legen sa at barn var mye bedre enn voksne på bedring etter den. Får håpe det gitt [emoji87]
Narkosen reagerer jeg aldri på. Men fyrtti f så vondt det var noen dager etterpå. Da ville jeg kutte av meg hele halsen:P

Guttungen var 2,5 når han fjerna sine. Det gikk plettfritt;)

Vi har vært ute på tur og lekt, og kost oss med middag i sofaen foran TVen alle sammen :D stor stas for minsten (og oss voksne :p ).

Har dere gjort noe morsomt i dag?
Først vært på fotball cup, og så på gårdsbesøk :)

Back
Topp