Skravletråd april

Hjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natte :) så heldigvis ble det cup og medalje på han;)
Nå er jeg sunket sammen i sofaen. Trøtt

Hjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natte :) så heldigvis ble det cup og medalje på han;)
Så bra :D Her var vi og på cup. Vårspretten!

Så flott han fikk være med![emoji2]
Har blitt sofa her også[emoji12]

Haha ;) Du mener det ja... sikler litt på samsung galaxy S8 og... digger den skjermen!
Samsung er [emoji7]

Har s7 edge nå. Elsker den [emoji7] Sikler littnpå s8 også... Men får vente til s7 tuller i det minste [emoji23] De er jo ikke gratis akkurat [emoji23]

Samsung er [emoji7]

Har s7 edge nå. Elsker den [emoji7] Sikler littnpå s8 også... Men får vente til s7 tuller i det minste [emoji23] De er jo ikke gratis akkurat [emoji23]
Jeg har hatt Iphone i 5 år nå... så er jo det å skulle over til noe annet da. Hmmm... uff :(

Jeg har hatt Iphone i 5 år nå... så er jo det å skulle over til noe annet da. Hmmm... uff :(
Er jo det da. Aldri prøvd iphone og har ikke ønske om det, mens min søster sverger til iphone og nekter samsung [emoji14] Er jo hva en er vant med tenker jeg :)

God kveld:)
Har alle hatt en fin dag?

I dag har jeg funnet frem en påskekylling største laget i fjor, og på fredag fikk hun hjem en "kylling" med karse, og besøket mitt kom med guleroser til meg i dag. Så nå er leiligheten ferdig pyntet til påske ;)

Back
Topp