Æsj, så ikke digg ut i det heeeele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så ikke digg ut i det heeeele tatt
Uuh nice ! [emoji7]
Ikke jeg heller [emoji23][emoji23]Er det mulig altså? Det var jeg ikke klar over![]()
Så bra daHjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natteså heldigvis ble det cup og medalje på han
![]()
Nå er jeg sunket sammen i sofaen. Trøtt
Man lærer stadig noe nyttIkke jeg heller [emoji23][emoji23]
Etter vi fjerna mandlene på han, så blir han skjelden syk. Og når han først blir syk, så er det ofte bare 1 dag eller 2. Veldig greitSå bra daGodt når de blir friske raskt [emoji8]
Så braHjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natteså heldigvis ble det cup og medalje på han
Samme med meg [emoji23] Har også fjerna mandlene. Var en stor glede gitt [emoji38]Etter vi fjerna mandlene på han, så blir han skjelden syk. Og når han først blir syk, så er det ofte bare 1 dag eller 2. Veldig greit![]()
Såg no iallefall gode utBle godt, måtte prøvesmake et par-tre stykk, og tenker jeg lar det være middag i dag [emoji16]![]()
Litt lei iPhone rett og slett... samtidig så ønsker jeg meg en 7'er![]()
Nei, det er ikke det.
Mine unger fullvaksineres.
Hjemme fra koselig dag på cup. Guttungen ble faktisk bedre over natteså heldigvis ble det cup og medalje på han
![]()
HahaDa kjøper du en 7'er!![emoji12]
Samsung er [emoji7]HahaDu mener det ja... sikler litt på samsung galaxy S8 og... digger den skjermen!
Jeg har hatt Iphone i 5 år nå... så er jo det å skulle over til noe annet da. Hmmm... uffSamsung er [emoji7]
Har s7 edge nå. Elsker den [emoji7] Sikler littnpå s8 også... Men får vente til s7 tuller i det minste [emoji23] De er jo ikke gratis akkurat [emoji23]
Er jo det da. Aldri prøvd iphone og har ikke ønske om det, mens min søster sverger til iphone og nekter samsung [emoji14] Er jo hva en er vant med tenker jegJeg har hatt Iphone i 5 år nå... så er jo det å skulle over til noe annet da. Hmmm... uff![]()
Tusen takkKos dere masse![]()