Ja, men merkbart sliten og utilpass etterhvert så det ble tidlig legging og paracet ved leggetidSå bra humøret er greit[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men merkbart sliten og utilpass etterhvert så det ble tidlig legging og paracet ved leggetidSå bra humøret er greit[emoji2]
Vært ute og koset oss i sola på en lekeplass[emoji2]
Du da?
Da ble det joggesko på kb også
Aner ikke hvordan. Men har snurra hele driten jeg. [emoji23] Herregud jeg suger i strikking. Får vel begynne på ett nytt da gitt ..
![]()
Var veldig koselig med besøk av mamma i dag.
Nå har hun dratt, og Lille U i seng.
Jeg har fått på treningstøyet og stikker snart ut
Småen skulle vist ikke sove, overtrøtt liten kar er ikke det letteste å få i seng gitt...
Ja, men merkbart sliten og utilpass etterhvert så det ble tidlig legging og paracet ved leggetid
Så snilt sagt [emoji7] Takk. Øvelse gjør mester. Men fingern min er litt øm ytterst [emoji23][emoji23] Må herdes forstår jeg haha.Jupp, jeg har strikka i flere tiår (er ikke urgammel, bare virker sånn avogtil) og driter meg fortsatt ut med strikketøy regelmessig. Heldigvis er det bare garn [emoji6]
Og syns det så kjempefint ut altså, så ikke ut som et nybegynnerprosjekt i det hele tatt.
Ja, men bedre enn alternativetHåper natten går fint[emoji4]
Disse vaksinene kan være tøffe for de små..
Vært ute på tur i finværet og lekt vi ogsåog kost oss med film i kveld!
Da strikker du trolig litt stramt...Så snilt sagt [emoji7] Takk. Øvelse gjør mester. Men fingern min er litt øm ytterst [emoji23][emoji23] Må herdes forstår jeg haha.
Er så utrolig MYE fint strikka tøy der ute. Og ingen jeg kjenner strikker. Da MÅ man ta tak selv rett og slett [emoji85]
Ja, men bedre enn alternativet
Ble det cup på dere i går?Åh lykke til på cup
Her sov vi veldig godt i natt som varJa, sånn passeDu da? Toåringen stod opp for en stund siden, så får vel stå opp og lage litt frokost
![]()
Litt lei iPhone rett og slett... samtidig så ønsker jeg meg en 7'erIngen anelse[emoji4] men hvorfor vil du selge??
Er det mulig altså? Det var jeg ikke klar overAner ikke hvordan. Men har snurra hele driten jeg. [emoji23] Herregud jeg suger i strikking. Får vel begynne på ett nytt da gitt ..
![]()

Kos dere masse
Nei, det er ikke det.Helt klart[emoji6] alternativet er ikke noe alternativ!
Gjør nok det. For første strikka jeg utrolig sløvt igjen [emoji23] Prøver å finne en middelvei [emoji39]Da strikker du trolig litt stramt...