Skravletråd april

Var veldig koselig med besøk av mamma i dag.
Nå har hun dratt, og Lille U i seng.
Jeg har fått på treningstøyet og stikker snart ut

Ble godt, måtte prøvesmake et par-tre stykk, og tenker jeg lar det være middag i dag [emoji16]
f1c89ee77c892c7a50a5d86f68abd888.jpg
Det så godt ut :) kos dere:)
Oj hagl faktisk
Ja det var sol det var varmt så hagla det jammen mei ...ikke så små kuler heller [emoji14]

Så ble det pent vær så regnet det og nå skinner sola igjen!
Nydelig dag idag![emoji1][emoji1]
Ja nydelig:)
I know[emoji23] da får vi skravle i begge![emoji12]
Hehehehe so. Om man ikke har nok steder å snakke *ler*

Småen skulle vist ikke sove, overtrøtt liten kar er ikke det letteste å få i seng gitt...

?
Hva er 6 årsboka? Det sier meg ingenting [emoji16]
Det lurte jeg også på [emoji14]
Hørtes lurt ut[emoji2]
Jaaa så skal det males og skifte ut noen planker så er det klart til å bli sommer plass
Jeg får kun varsel om nye innlegg i abb forum. Ikke om sitat, som er det eneste jeg har bedt om. Og ikke nye innlegg i abb tråder som jeg pleide få til siste oppdatering
Samme her. Da er det noen tekniske problemmer som vanelig.....blæ og nå spør de meg hva jeg syns om appen * ler*

Vet det er mange som har problemer med det[emoji849]
Uff ja.
Aner ikke hvordan. Men har snurra hele driten jeg. [emoji23] Herregud jeg suger i strikking. Får vel begynne på ett nytt da gitt ..

7d215fa5a0b098c6c842cc99f282ecf7.jpg
Haha det klare jeg også å gjøre opp til flere ganger ...* sukk* har dog gitt opp strikking det er ikke meg :(

Aner ikke hvordan. Men har snurra hele driten jeg. [emoji23] Herregud jeg suger i strikking. Får vel begynne på ett nytt da gitt ..

Det er kjedelig

Jeg har noen ganger strikket frem og tilbake et par tre pinner. Nok til at jeg klarer å se at ser blir rett når jeg begynner rundt og rundt. Den bitte lille flippen nederst lukker jeg med tråden når jeg fester den etterpå.

Derfor jeg trippelsjekker at jeg ikke har snurr på maskene mine når jeg strikker. Har oppdaga det der når jeg var 10cm uti en genser med 360masker på 3mm pinner... auch!

Det er kjedelig

Jeg har noen ganger strikket frem og tilbake et par tre pinner. Nok til at jeg klarer å se at ser blir rett når jeg begynner rundt og rundt. Den bitte lille flippen nederst lukker jeg med tråden når jeg fester den etterpå.
DET er også noe jeg må øve på [emoji23] Heldigvis ikke noe dyrt garn altså. Tenker jeg øver meg med noe billig europris garn før jeg trør på med oppskrifter.

Derfor jeg trippelsjekker at jeg ikke har snurr på maskene mine når jeg strikker. Har oppdaga det der når jeg var 10cm uti en genser med 360masker på 3mm pinner... auch!
DET hørtes mye verre ut gitt! Jeg er jo bare under opplæring enda [emoji23] Andre gang jeg har strikka noe ferdig ser du [emoji56][emoji56] Sånn ellers ble jeg jo relativt fornøyd over å putte inn farge og strikke rett/vrang [emoji23]

DET hørtes mye verre ut gitt! Jeg er jo bare under opplæring enda [emoji23] Andre gang jeg har strikka noe ferdig ser du [emoji56][emoji56] Sånn ellers ble jeg jo relativt fornøyd over å putte inn farge og strikke rett/vrang [emoji23]
Jupp, jeg har strikka i flere tiår (er ikke urgammel, bare virker sånn avogtil) og driter meg fortsatt ut med strikketøy regelmessig. Heldigvis er det bare garn [emoji6]

Og syns det så kjempefint ut altså, så ikke ut som et nybegynnerprosjekt i det hele tatt.

Back
Topp