Skravletråd april

Æsj... knuste tlf min tidligere i uken... leverte den inn i går for å få ny på forsikringen. Så nå har jeg lånetelefon, uten noe på. Gleder meg til å få min (eller ny) tlf tilbake. Men da vurderer jeg å selge den... hva kan man få for en splitter ny iPhone 6S+?

Ingen anelse[emoji4] men hvorfor vil du selge??

God morgen

Snuppa er, ni dager etter mmr-vaksinen, litt varm og utilpass men fortsatt ikke noe utslett og egentlig samme som hun har vært denne uka.

Planer for dagen har vi egentlig ikke. Mannen skal se serieåpningen i dag, klokka seks. Og på trening etterpå. Men før den tid, ingen planer enda

Håper dere har en super dag![emoji2]
Her skinner sola og alle er ute!

God morgen. Våkna av meg selv. Mannen hadde laga eggerøre og laks til frokost til oss. [emoji7]

Nå har jeg stemt og vi skal se en episode før vi skal hente unga våre :)

Vi så lokalavisen hadde intervjue minste og søskenbarnet hennes og når de spurte de hva de gleda seg til svarer minste at hu skal jammen sove godt ! [emoji23] Søskenbarnet også roper ut at hu gleder seg til å sove [emoji23][emoji23]

God ettermiddag[emoji2]
Flinke mannen som lager frokost![emoji173]
Håper jentene har sovet godt[emoji23]

God formiddag :) Her skjer det lite i dag, småen sover, eldste sløver og jeg slapper av etter å ha holdt på med noe i flere timer allerede. Men sola skinner så blir ut og leke når småen våkner :)

God ettermiddag[emoji2]dere har vel hatt samme fantastiske sola som oss![emoji7]

?
Hva er 6 årsboka? Det sier meg ingenting [emoji16]
6 årsboka er en bok kirken deler ut til barn som er døpt det året de fyller 6 år.
eb5e4111afdb4520b0a2619b0e3f41a0.jpg

God formiddag.
Har laga pannekaker og smoothie til frokost idag. Så ungene er storfornøyd. Nå skal vi kle på oss og gå ut en tur. Minsta bobler over av energi denne helgen. Så tror vi må løpe noen runder rundt huset:P

God ettermiddag[emoji2]
Vi har også brukt opp litt energi ute idag[emoji23]

Mornings ladies :)
Tilbringer helga hos mor og far, som har tatt med kidsa på trilletur :)
Kva planar har de for dagen?

Her har det vært masse utekos idag[emoji173]
Nå er det litt husarbeid som venter[emoji849]

Back
Topp