Skravletråd april

Æsj... knuste tlf min tidligere i uken... leverte den inn i går for å få ny på forsikringen. Så nå har jeg lånetelefon, uten noe på. Gleder meg til å få min (eller ny) tlf tilbake. Men da vurderer jeg å selge den... hva kan man få for en splitter ny iPhone 6S+?
 
Ja, sånn passe :) startet dagen med litt bv i sengen og skal prøve litt på skravletråden! får se hvor lenge jeg henger med :p Du da? 2 åringen har vært våken en time allerede, så er vel på tide å komme seg opp!
Hyggelig du vil prøve :)

Sovet sånn passe greit
 
God morgen

Snuppa er, ni dager etter mmr-vaksinen, litt varm og utilpass men fortsatt ikke noe utslett og egentlig samme som hun har vært denne uka.

Planer for dagen har vi egentlig ikke. Mannen skal se serieåpningen i dag, klokka seks. Og på trening etterpå. Men før den tid, ingen planer enda
 
Feberen helt klart på plass, snuppa sover inne. Fra 37,9 i øret før frokost til 38,8 bak nå når jeg skiftet bleie.
 
Redd vi skremmer bort folk om vi bare fortsetter i samme tråd hele tiden for da ser det ut som vi skravler ekstremt mye
Vi ble jo faktisk engang bedt om å lage nye så ble de gamle flyttet bort fordi det ble så "tunge" tråder å ha aktive?
 
Æsj... knuste tlf min tidligere i uken... leverte den inn i går for å få ny på forsikringen. Så nå har jeg lånetelefon, uten noe på. Gleder meg til å få min (eller ny) tlf tilbake. Men da vurderer jeg å selge den... hva kan man få for en splitter ny iPhone 6S+?
Tja sjekk finn.no :)
 
God morgen

Snuppa er, ni dager etter mmr-vaksinen, litt varm og utilpass men fortsatt ikke noe utslett og egentlig samme som hun har vært denne uka.

Planer for dagen har vi egentlig ikke. Mannen skal se serieåpningen i dag, klokka seks. Og på trening etterpå. Men før den tid, ingen planer enda
Så deilig å høre :)

Edit: uff ikke like bra som det hørtes ut som
 
Back
Topp