Høyst forventet. Hun er heldigvis ikke syk. Det er bare bivirkninger av vaksinen. Men der hjelper jo ikke henne. Hun har uansett feber og føler seg ikke helt i skuddet. Grei form da, blid jenteUff da så kjipt
Trøtt. Så nå sover hun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høyst forventet. Hun er heldigvis ikke syk. Det er bare bivirkninger av vaksinen. Men der hjelper jo ikke henne. Hun har uansett feber og føler seg ikke helt i skuddet. Grei form da, blid jenteUff da så kjipt
Solen kommer snart. De som venter på noe godt venter ikke forgjevesSå heldige dere er. Her er det vått, grått og tungt.
Det er deHester er nydelige uansett
Ser ut som de trenger en "puss"Nydelige ikke sant etter å ha vært ute [emoji14] gleder meg til å pusse dem![]()
Jeg pussa dem nå etter å tatt bilde nå skal du få en et bilde tatt nåSer ut som de trenger en "puss"
Men er kanskje med dem som med ungene? er de helt rene har de ikke hatt det noe gøy? ;-)
Det hørtes jammen meg godt ut [emoji14] så digg på en søndag!God morgen. Våkna av meg selv. Mannen hadde laga eggerøre og laks til frokost til oss. [emoji7]
Nå har jeg stemt og vi skal se en episode før vi skal hente unga våre
Vi så lokalavisen hadde intervjue minste og søskenbarnet hennes og når de spurte de hva de gleda seg til svarer minste at hu skal jammen sove godt ! [emoji23] Søskenbarnet også roper ut at hu gleder seg til å sove [emoji23][emoji23]
Veldig [emoji7] Han kan nåt han vil hihi. Vært en avslappende helg daDet hørtes jammen meg godt ut [emoji14] så digg på en søndag!
Jeg pussa dem nå etter å tatt bilde nå skal du få en et bilde tatt nå![]()
![]()
Finnes ikke noe bedre enn å rulle seg i søla. Har flere naturlige årsaker
Rense pelsen beskytte seg mot innsekter trivsel og velvære...![]()
Fotball cup i Åsane? Vi også skalGutta er reist på fotball cup, vi henger oss på etter hvert. Så akkurat nå er det slekking på sofaen![]()
Noe spesielt som skjer i kirka eller bare vanlig søndagsgudstjeneste?Vi skal først i kirken, og etter det ha mamma på besøk![]()
Good morgenGod morgen. Våkna av meg selv. Mannen hadde laga eggerøre og laks til frokost til oss. [emoji7]
Nå har jeg stemt og vi skal se en episode før vi skal hente unga våre
Vi så lokalavisen hadde intervjue minste og søskenbarnet hennes og når de spurte de hva de gleda seg til svarer minste at hu skal jammen sove godt ! [emoji23] Søskenbarnet også roper ut at hu gleder seg til å sove [emoji23][emoji23]
Så koselig daMornings ladies![]()
Tilbringer helga hos mor og far, som har tatt med kidsa på trilletur![]()
Kva planar har de for dagen?
Vaske klærMornings ladies
Tilbringer helga hos mor og far, som har tatt med kidsa på trilletur
Kva planar har de for dagen?
Kos dere uteGod formiddagHer skjer det lite i dag, småen sover, eldste sløver og jeg slapper av etter å ha holdt på med noe i flere timer allerede. Men sola skinner så blir ut og leke når småen våkner
![]()