Skravletråd april

Uff da så kjipt
Høyst forventet. Hun er heldigvis ikke syk. Det er bare bivirkninger av vaksinen. Men der hjelper jo ikke henne. Hun har uansett feber og føler seg ikke helt i skuddet. Grei form da, blid jente
Trøtt. Så nå sover hun.

Nydelige ikke sant etter å ha vært ute [emoji14] gleder meg til å pusse dem:p
Ser ut som de trenger en "puss"

Men er kanskje med dem som med ungene? er de helt rene har de ikke hatt det noe gøy? ;-)

God morgen. Våkna av meg selv. Mannen hadde laga eggerøre og laks til frokost til oss. [emoji7]

Nå har jeg stemt og vi skal se en episode før vi skal hente unga våre :)

Vi så lokalavisen hadde intervjue minste og søskenbarnet hennes og når de spurte de hva de gleda seg til svarer minste at hu skal jammen sove godt ! [emoji23] Søskenbarnet også roper ut at hu gleder seg til å sove [emoji23][emoji23]

Ser ut som de trenger en "puss"

Men er kanskje med dem som med ungene? er de helt rene har de ikke hatt det noe gøy? ;-)
Jeg pussa dem nå etter å tatt bilde nå skal du få en et bilde tatt nå:p
d4665dabb78326be724821a599cca4fb.jpg

Finnes ikke noe bedre enn å rulle seg i søla. Har flere naturlige årsaker

Rense pelsen beskytte seg mot innsekter trivsel og velvære... :)

God formiddag :) Her skjer det lite i dag, småen sover, eldste sløver og jeg slapper av etter å ha holdt på med noe i flere timer allerede. Men sola skinner så blir ut og leke når småen våkner :)

God morgen. Våkna av meg selv. Mannen hadde laga eggerøre og laks til frokost til oss. [emoji7]

Vi så lokalavisen hadde intervjue minste og søskenbarnet hennes og når de spurte de hva de gleda seg til svarer minste at hu skal jammen sove godt ! [emoji23] Søskenbarnet også roper ut at hu gleder seg til å sove [emoji23][emoji23]
Det hørtes jammen meg godt ut [emoji14] så digg på en søndag!

Jeg pussa dem nå etter å tatt bilde nå skal du få en et bilde tatt nå:p
d4665dabb78326be724821a599cca4fb.jpg

Finnes ikke noe bedre enn å rulle seg i søla. Har flere naturlige årsaker

Rense pelsen beskytte seg mot innsekter trivsel og velvære... :)
:-)

Vi skal først i kirken, og etter det ha mamma på besøk :)
Noe spesielt som skjer i kirka eller bare vanlig søndagsgudstjeneste?

I dag er vi #lat her i huset. Sto opp, lagde meg kaffe og tok den med tilbake i senga igjen liksom [emoji16]
Digg med late dager innimellom.

God formiddag.
Har laga pannekaker og smoothie til frokost idag. Så ungene er storfornøyd. Nå skal vi kle på oss og gå ut en tur. Minsta bobler over av energi denne helgen. Så tror vi må løpe noen runder rundt huset:P

Good morgen

Mornings ladies :)
Tilbringer helga hos mor og far, som har tatt med kidsa på trilletur :)
Kva planar har de for dagen?

Mornings ladies :)
Tilbringer helga hos mor og far, som har tatt med kidsa på trilletur :)
Kva planar har de for dagen?
Så koselig da :D

Akkurat nå er vi hos svigermor. Har akkurat henta barna fra speidertur. Nå lager svigermor middag. Yes. Slipper det også i dag :)

Back
Topp