HeheAldri hatt Samsung jeg....[emoji38] så ingen erfaring.. Har jobbtelefon og staten sverger til IPhone[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheAldri hatt Samsung jeg....[emoji38] så ingen erfaring.. Har jobbtelefon og staten sverger til IPhone[emoji1]
JeppVar det den i vestlandshalen?
Legger meg innimellom med musikk på øra jeg [emoji23]Albue i sidengudd løkk, natta!
Ja, tror de tåler mye mindre. Min datter fra første etasje og ned på til kjelleren, der er det murgulv, og den lever forsatt[emoji23][emoji23] De fleste har iphone ja. Men syns også de virker til å tåle mindre [emoji14]
Er samsung jeg har som låne telefon nå. Helt ok! Men liker så godt den skjermen som går ut på sidene.Er litt drøye priser for å prøve også gitt. Kanskje du kan låne en samsung av noen for å se? [emoji56]
Har nokre kjekke år framover skjønner eg [emoji14]Herlig gitt. Mi er 6.5 år nå.... Ikke gått over enda gitt [emoji23]
Her sov vi veldig godt i natt som varHatt en bra dag?
Narkosen reagerer jeg aldri på. Men fyrtti f så vondt det var noen dager etterpå. Da ville jeg kutte av meg hele halsenVet ! Tok av 8 kg på to uker også jo [emoji23][emoji23] Det var jo greit da haha. Men var dritdårlig etter narkosen jeg. Da satt jeg og tenkte på de små. Men legen sa at barn var mye bedre enn voksne på bedring etter den. Får håpe det gitt [emoji87]
Nattinatt. Sove godt. Håper mannen er stille i nattVel. Natta [emoji85] Prøve sovne før mannen. Han snorker jævlig for tiden.... Sliter jeg da [emoji23] Wish me luck. Så ses vi i morgen![]()
Ja Da har vi mest sannsynlig gått forbi hverandre idagJeppDer dere var og?
Først vært på fotball cup, og så på gårdsbesøkVi har vært ute på tur og lekt, og kost oss med middag i sofaen foran TVen alle sammenstor stas for minsten (og oss voksne
).
Har dere gjort noe morsomt i dag?
Vi var der mellom 9 og 12:30Ja Da har vi mest sannsynlig gått forbi hverandre idag![]()
Skal prøveTa med solen hjem igjen!
Ahh, vi kom ikke før kl 14Vi var der mellom 9 og 12:30Spilte alle kampene på bane 1.
Så koselig daObs, der inviterte jeg hele vennelisten min til bursdagen min![]()
Det liker jegSkal prøve![]()
Skal feires lørdag 29. april, 10 dager etter bursdagen minSå koselig danår skal dagen feires? Og når er dagen?
Yes det har viDet gjorde vi
Hatt en fin dag?
Hqr ikke bilde nåFår vi se bilde??[emoji2]