♫ Skravletråd Mars ♫

Nei, ikke egentlig. Kan kanskje fikse det om jeg kjører til og fra møtet, men da får jeg ikke dekket reise av jobb. Teite regler.

Ser akkurat nå ut som om det ikke blir noe av, dessverre :(

Så kjedelig da....[emoji20]

Dagens lille ting å glede seg over: Nå ser jeg sola når jeg lufter bikkja tidlig på morgenen. Snart blir jeg å våkne med sol inn vinduene hjemme :)

Men som en besserwisser sa her om dagen, det er bare tre måneder igjen til det blir mørkere igjen! (han ble bua etter det utsagnet)

Skikkelig pessimistisk holdning![emoji23]
Vi må glede oss over lysere dager!

Å kan du sende bilde? Prøvde meg på muffins i dag og som vanelig så klarte jeg det IKKE ...men sukker bunden min den ble fin )* lee*
Lovde å vente med kaken til i morgen. Da kommer svigermor på besøk. Men i morgen skal dere få se mitt prøve prosjekt. Så kan Musemor fortelle om det er slik den skal se ut etterpå:P

Dagens lille ting å glede seg over: Nå ser jeg sola når jeg lufter bikkja tidlig på morgenen. Snart blir jeg å våkne med sol inn vinduene hjemme :)

Men som en besserwisser sa her om dagen, det er bare tre måneder igjen til det blir mørkere igjen! (han ble bua etter det utsagnet)
Setter ting i perspektiv med å ikke ta ting forgitt :)

Alternativt tar jeg turen på posten etter lufting. Snuppa i bæresele og tar noen stopp, og hjem og triller med vogn og hund...

Lurer på å ta en kjøretur jeg.

Om jeg lufter hunden nå, en time før planen. Og tar med meg snuppa i bilen etterpå. Hente en pakke. Trille tur der (mye mer pokemon og pokestop) og så kjøre hjem og lufte igjen. Ikke gå til og fra posten fordi det er over en time hver vei og hunden orker ikke gå så langt tror jeg og jeg har tenkt meg på butikker. I alle fall posten. Og hunden kan ikke være mer enn 2-3 timer alene av frykt for at hun da tisser inne.

Blæ, jeg håper vi finner ut av det. I morgen skal hun trolig teste å være over tre timer alene...

Dette går jo ikke i lengden.
Hva endte du opp å gjøre?

Back
Topp