Skravletråd

Huff, høres ikke godt ut :/
Er det sånn at det er ved Asker den verste køen starter? Husker jeg fikk beskjed om at hvis jeg skulle kjøre til jobb en dag, så måtte jeg helst kjøre før 6 [emoji14]
Jeg jobber ved Holmen. Pleier å være her til kl 7, da er det så og si ingen kø hit, det er her det starter.

Jeg jobber ved Holmen. Pleier å være her til kl 7, da er det så og si ingen kø hit, det er her det starter.
Akkurat :) ikke så dumt det da, nei.

Er vel en av fordelene med å ta toget - sjelden så mye kø å snakke om ^^ ikke sikkert jeg sier det samme med mage ut dit og ingen ledig sitteplass, men men ;)

Akkurat :) ikke så dumt det da, nei.

Er vel en av fordelene med å ta toget - sjelden så mye kø å snakke om ^^ ikke sikkert jeg sier det samme med mage ut dit og ingen ledig sitteplass, men men ;)
Er vel greit innover, men verre hjem?
Husker at bilkjøringen ikke var så morsom etterhvert sist... men heldigvis har vi en som kommer tilbake i juni som bor rett oppi gata, så satser på at jeg får haike litt [emoji4]

Er vel greit innover, men verre hjem?
Husker at bilkjøringen ikke var så morsom etterhvert sist... men heldigvis har vi en som kommer tilbake i juni som bor rett oppi gata, så satser på at jeg får haike litt [emoji4]
Det er akkurat det :) stort sett greit å få sitte på vei innover, hjem er en historie for seg selv..

Så får vi se hvordan det blir med ny reisevei - er pakka fra Asker uansett, så ikke sikkert det ikke blir samme begge veier [emoji14]

Åh så greit med noen som skal samme vei :) praktisk!

b7874d66fa871e0a54d13586538b9a8e.jpg

Fikk t-skjorte med svigermor idag [emoji41]

Hehe, så kul :)
Har sett på noen av de på nettet, vurderer å investere når det er litt mer kul å snakke om [emoji14]
Har ikke prøvd den enda, men regner med den er før stor for øyeblikket [emoji85]

Så da var man lys våken kl halv 4 på natta...:wideyed: Sånn går det når jeg og samboeren sovner i hver vår ende av sofaen i 21-tiden!:sleep011 Skikkelig romantisk kan du si, og ikke har vi barn enda engang..:laughing002 Lurer på hvordan dette skal gå!:rolleyes::p

Det skiller et par dager mellom menstermin og tul. I dag er første jm-time og jeg lurer på om hun kun går utifra menstermin eller brur seg om det gyn skrev inn på helsekortet. Er jo ikke store forskjellen, men sånt er jeg nysgjerrig på.

Så da var man lys våken kl halv 4 på natta...:wideyed: Sånn går det når jeg og samboeren sovner i hver vår ende av sofaen i 21-tiden!:sleep011 Skikkelig romantisk kan du si, og ikke har vi barn enda engang..:laughing002 Lurer på hvordan dette skal gå!:rolleyes::p
Hvis det er noen trøst, så var vi også litt sånn før første kom. Ble faktisk litt bedre etter ;)

Det skiller et par dager mellom menstermin og tul. I dag er første jm-time og jeg lurer på om hun kun går utifra menstermin eller brur seg om det gyn skrev inn på helsekortet. Er jo ikke store forskjellen, men sånt er jeg nysgjerrig på.
Du får si hva det blir :)

Her kom legen frem til det samme som jm som tok tul, så bruker deres dato fremover :)

Back
Topp