Mammalaila
Glad i forumet
Du ligger fortsatt veldig høyt ift coverlineIngen grunn til å gi opp riktig enda synes jeg
![]()
Får dra på apoteket en tur da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du ligger fortsatt veldig høyt ift coverlineIngen grunn til å gi opp riktig enda synes jeg
![]()
Kanskje, men den er jo ikke lavere enn de første målingene etter EL og den har ikke droppet kjempemye. Den ligger jo også forholdsvis høyt. Men nå vet jo ikke jeg hvordan grafene dine vanligvis ser ut, da.. Pleier den å gå gradvis ned før IKM? Min dropper nemlig til under coverline samme dag så hva som skjer før det spiller liksom ikke så stor rolle![]()
Har bare målt en hel syklus og det er denna. Begynte å tempe midt i forigje syklus. Men den så sånn her utmen ettersom det bare er en halv syklus så sier den ikke så mye
![]()
![]()
Lett å se et mønster. [emoji16]
Jepp [emoji16] og fortsatt en evighet til ikmDen holder seg stabilt høy, da![]()
Jeg ville ha fortsatt å måle på morgenen om jeg var deg, og til så samme tid som mulig. Man bør sove 3t sammenhengende før man temper. Tempen varierer som regel også veldig mye mer på kvelden etter aktivitet, drikke osv.
Ja, det er sikkert lurt!
De fleste har lh toppen på formiddagen, ca. mellom kl 13-15, så kan være en fin tid å teste på da. Noen har en kort topp, som er vanskelig å finne på test. Mens andre har positiv i flere dager. Håper du snart får noen tydelige tegn på hva som skjer med syklusen dinHehe, ser jeg skrev litt feiltestet med el tester de klokkeslettene også måler jeg tempen kl 05/05:30
da har jeg sovet 3 timer sammenhengende
![]()
Hehe, ser jeg skrev litt feiltestet med el tester de klokkeslettene også måler jeg tempen kl 05/05:30
da har jeg sovet 3 timer sammenhengende
![]()
De fleste har lh toppen på formiddagen, ca. mellom kl 13-15, så kan være en fin tid å teste på da. Noen har en kort topp, som er vanskelig å finne på test. Mens andre har positiv i flere dager. Håper du snart får noen tydelige tegn på hva som skjer med syklusen din![]()
De fleste har lh toppen på formiddagen, ca. mellom kl 13-15, så kan være en fin tid å teste på da. Noen har en kort topp, som er vanskelig å finne på test. Mens andre har positiv i flere dager. Håper du snart får noen tydelige tegn på hva som skjer med syklusen din![]()
Med formiddagen og kvelden så bør du være godt dekketHmm, med andre ord hvis jeg tester i 13-14 tiden fram til og med mandag + kveld i 19-20 tiden så burde jeg være innenfor.Begynner på jobb igjen på tirsdag så da blir formiddagstesting vanskelig.
La forresten merke til nå at ff mener jeg skal ha el på tirsdagen. Vet ikke hvordan den har regnet seg fram til det. Da jeg kun har sist syklus + denne![]()
Det er nok litt individuelt ja, men det sies at det er den beste tiden å teste på. For min egen del blir den like positiv kl 12 på formiddagen som kl 23 på kvelden når min er positiv. Men når hun nå tester både formiddag og kveld så får vi håpe hun finner toppenJeg har hørt at de fleste har det på ettermiddagen? Det er vel individuelt men jeg har fått alle mine positive tester mellom 19-23 så jeg ville ikke basert meg bare på formiddagen![]()
Håper den øker mer i morgen. Min graf får noen ganger en liten dipp på 2/3 dpo.![]()
Den skulle jo fortsette å stige [emoji24]
Vil ha el nå
![]()
Håper den øker mer i morgen. Min graf får noen ganger en liten dipp på 2/3 dpo.![]()
Gratulerer såååå mye!!!Coverlinjen flyttet seg opp grunnet feber tidlig i syklusen.. ligger vanligvis på 36.30. Tempen min har vært ganske lav nå i dpoland.. meeen jeg er gravid [emoji4]
![]()
LH toppen er gjerne litt ut på formiddagen. Mens egget slippes ofte på kvelden. Men selvsagt kan jo dette være individuelt.Jeg har hørt at de fleste har det på ettermiddagen? Det er vel individuelt men jeg har fått alle mine positive tester mellom 19-23 så jeg ville ikke basert meg bare på formiddagen![]()