Gomp85
Glad i forumet
Ser der ja.. nå er nok egget sluppet vettuwoho, her hoppes det litt ja![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser der ja.. nå er nok egget sluppet vettuwoho, her hoppes det litt ja![]()
![]()
Ser der ja.. nå er nok egget sluppet vettu.
Trenger ikke ha noe å si. Håper den går opp igjen i morgenNei og nei......
) så jeg er ikke bekymret på grunn av det
Trenger ikke ha noe å si. Håper den går opp igjen i morgenjeg hadde et par slike dropp rundt samme tida da jeg ble gravid med begge mine. Dagen etter droppet fikk jeg positiv test.
Krysser fingrene for deg ♡
Håper den stiger mer i morgen![]()
Den skulle jo fortsette å stige [emoji24]
Vil ha el nå
![]()
![]()
Den skulle jo fortsette å stige [emoji24]
Vil ha el nå
![]()
Hmm.. Jeg er fortsatt litt i tvil om de testene dine faktisk var positive jeg da. Men håper jo selvfølgelig det. Vi får håpe den stiger mer i morgenDu har målt til samme tid osv.?
Ja blir mer og mer i tvil jeg også. Så har fjernet alt av el tester på ff.
Jeg har målt hver morgen når jeg står opp, altså 7-8 tia, også har jeg målt i 7-8 tia på kvelden. Og av og til på formiddagen. Men nå skal jeg kun måle på kvelden.
Har jeg ikke fått el til april så ringer jeg gynekologen min, dette gidder jeg ikke :/
Ja blir mer og mer i tvil jeg også. Så har fjernet alt av el tester på ff.
Jeg har målt hver morgen når jeg står opp, altså 7-8 tia, også har jeg målt i 7-8 tia på kvelden. Og av og til på formiddagen. Men nå skal jeg kun måle på kvelden.
Har jeg ikke fått el til april så ringer jeg gynekologen min, dette gidder jeg ikke :/
Ser ut som det bare går nedover med tempen.. Skal ha mens på mandag, så ser ikke lyst ut. Vurderer å svi av noen kroner på cb early bare for å få det ut av verden egentlig..
Den har jo ikke gått mer ned siden i går og den er fremdeles høy?Gjør det
![]()
Du ligger fortsatt veldig høyt ift coverlineSer ut som det bare går nedover med tempen.. Skal ha mens på mandag, så ser ikke lyst ut. Vurderer å svi av noen kroner på cb early bare for å få det ut av verden egentlig..
Den har jo gått fra 36,83 til 36,81 til 36,62 og nå 36,61 siden mandag jo.. Ække det et dårlig tegn?![]()

Jeg ville ha fortsatt å måle på morgenen om jeg var deg, og til så samme tid som mulig. Man bør sove 3t sammenhengende før man temper. Tempen varierer som regel også veldig mye mer på kvelden etter aktivitet, drikke osv.
Ja, det er sikkert lurt!
Jeg tror hun mente el.testene [emoji14]Hm.. Poenget med tempingen er jo å måle basaltemperaturen. Dvs tempen du har når kroppen har vært i hvile (altså søvn) i minimum tre timer. Så tror ikke du bør satse på å tempe om kvelden hvis du vil ha rett resultat![]()