Av ferja med oss. Kontroll hos tannlegen med eldste som ignorerer meg med full musikk på øra. Oh the joy [emoji23]
Håper det gikk fint hos tannlege[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av ferja med oss. Kontroll hos tannlegen med eldste som ignorerer meg med full musikk på øra. Oh the joy [emoji23]
Hihi. Om du liker laks så [emoji14]
Sprøstekt laks her med grønnsaker og potet. MÅ ha det en gang i uka [emoji56] Elsker det [emoji28]
Komkom [emoji39]
Om du er i Stavangerområdet en gang får du rope ut. Kan lunsje jeg [emoji1]
Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo daHan regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta
Så flink jente
![]()
Aner ikke hva som skjedde nå jeg ... Plutselig havna jeg på New Yorker og hadde plukka ut en hel garderobe til eldste [emoji85][emoji85][emoji85] Hu prøver nå da [emoji23]
Ja. Men er litt bobbobb når det gjelder innhold der da. Noen ganger jeg bare "too old for this shit" [emoji14]Er jo det som er så greit med den butikken. Ikke så galt å kjøpe seg litt nytt da![]()
Kjempefint gikk detHåper det gikk fint hos tannlege[emoji4]
Bare sprøsteker den på høy varme så den blir skikkelig crunchy utad, men som den skal inniSprøstekt? Hvordan får du det til?
Skal ikke sjekke før på søndagskvelden.
Da får jeg heller ta en oppdatering så jeg ser hvor mye jeg må klatre opp igjen[emoji23]
Mmm. Det enkle er ofte det beste. Elsker klubber. Har du saus til da? Syns de er gode å duppe i sweet chili sausIdag blir det kyllingklubber og salat til middag. Tilbud på spar[emoji12]
Høres flott ut[emoji4] deilig med "nytt" hår
Det ble hun [emoji1][emoji1]Hihi, da er hun nok strålende fornøyd[emoji1][emoji1]
Kanskje ikke verdens mest romantiske setting nei[emoji6]
Hahaha! La oss nå se.... [emoji41]Det er min plan også[emoji23]
Så deilig når du kan forklare meg[emoji1360][emoji1360]
Da furter jeg videre[emoji12]
Sov som en stein. Skjønner ikke hvorfor jeg trenger så mye søvn nå om dagen
Kjipe unger altså. Het tar man med uno på ferja. Og vinner 3 av 5 runder. Altså. Jeg vinner 3 runder. Også blir a sur og finner mobil og headsett og snur seg bort. Og kaller MEG dårlig vinner!
Tsj OM man ikke tåler at mammaen synger "i am the champion" altså. Da er verden gal [emoji87]
[emoji23]
Shoppa her og, men ikke klær da![]()
Det snør det snør, tiddeli bom[emoji7]
Jo. Triumferende barn ! [emoji23][emoji23][emoji23] De løper jo helst en seiersrunde de [emoji23] Jeg er ikke så ille [emoji56]Haha, ingenting er så irriterende som en triumferende mamma[emoji23][emoji23]