>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja! Hu ble selv veldig stolt ogsåSå flott. Flink![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Hu ble selv veldig stolt ogsåSå flott. Flink![]()
Det skjønner jeg godtJa! Hu ble selv veldig stolt også![]()
Veldig... [emoji23] Jaja. Mer ungdomsklær. Blir vel aldri for mye av sånt?Hehe en del mao.
Vel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]
Takk takk. Gikk superfintLykke til på kontroll![]()
Hehe de mener nok ikke det selv iallefallVeldig... [emoji23] Jaja. Mer ungdomsklær. Blir vel aldri for mye av sånt?
Åja. Hu sto fint i kassa og sa jeg var den aaaaaller beste mammaen i hele verden [emoji7] Hvertfall i noen timer [emoji23]Hvorfor har vi ikke den butikken her hos oss? Jeg og vil ha!
Men snill mamma dabonus poeng nå gitt
Var det jeg trodde. Så man føler man sover en time lengre gitt [emoji23]
Hva har du shoppa da?Shoppa her og, men ikke klær da![]()
Hahaha [emoji23] Imens gjør vi som vi gjør. Skravler her [emoji8]
Kjipe unger altså. Het tar man med uno på ferja. Og vinner 3 av 5 runder. Altså. Jeg vinner 3 runder. Også blir a sur og finner mobil og headsett og snur seg bort. Og kaller MEG dårlig vinner!
Tsj OM man ikke tåler at mammaen synger "i am the champion" altså. Da er verden gal [emoji87]
[emoji23]
2 laken,2 sengesett ,2 kjeler og maleutstye til ungeneHva har du shoppa da?
Smokk/tommel hu også?Så god nyhet[emoji16] tror nok minsta her også må ha plate etter hvert. Stort overbitt der og![]()
Alltid! [emoji23][emoji23] Blir så glad jeg gitt [emoji23]Haha[emoji16] du vant jo. Viktig å vise glede[emoji12]
Åja. Hu sto fint i kassa og sa jeg var den aaaaaller beste mammaen i hele verden [emoji7] Hvertfall i noen timer [emoji23]
Herlig da2 laken,2 sengesett ,2 kjeler og maleutstye til ungene
Fikk 50% på begge sengesett hihiHerlig daNytt sengetøy er jo så herlig [emoji7]
Gjør nok ikke det. Helt til ferja og uno. Og nå må hu opp tidenes trapp fordi jeg parkerte lengst borte [emoji23][emoji23][emoji23]Du skulle hatt det på video. For det varer vell ikke kjempe lenge nei[emoji6]