Sov som en stein. Vært fryktelig trøtt for tiden![]()
Jeg og sover veldig godt i det siste. Litt for godt. Klarer nesten ikke våkne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov som en stein. Vært fryktelig trøtt for tiden![]()
Uff ja. De er så små. Skjønner godt de får lettere panikk. De skjønner det jo ikke heltDet er helt sant. Mannen sover på rommet til eldste når hun ikke er i form. Men jeg har våkner og når hun hoster. Men nå har vi hver sin som hoster. Men syntes det er litt verre når han lille hoster. For han blir helt i fra seg.
Sol og blå himmel her. Bare kaldt![]()
Eldste står snart opp og fyller lillesøstra til skolen. Så kommer hu hjem og ordner seg. Vi to må til byen i dag. Tannlegen skal se på platene hu har i munnen. Eller en kontroll. Hu fikk de i januar og jeg syns det allerede er god bedring jeg![]()
Haha ja. Får ta bilde når vi kommer hjem. Verste er at det er jeg som plukka ut alt [emoji23] To tskjorter til meg da [emoji7]Jeg og hadde vært strålende fornøyd da [emoji14] Så gøy med nye klær.
Var det jeg trodde. Så man føler man sover en time lengre gitt [emoji23]I stiller vell alltid klokka mot sommeren. Så da blir det frem nå![]()
Så jeg var også gått nedover... [emoji13] Wtf liksom [emoji56]
Vi skravler nok til vi er så slitne [emoji23]Jeg og sover veldig godt i det siste. Litt for godt. Klarer nesten ikke våkne![]()
Ble mørkt hår med gylne striper[emoji2]
Åja er heldig med hu gitt [emoji7] Bor heldigvis 10 min unna. Så hu var tilbake innen 10 minutter daSå snill storesøster da[emoji171]
Hahaha [emoji23] Imens gjør vi som vi gjør. Skravler her [emoji8]Skal ikke sjekke før på søndagskvelden.
Da får jeg heller ta en oppdatering så jeg ser hvor mye jeg må klatre opp igjen[emoji23]
Lite romantikk for å si det sånn![emoji23][emoji23]
Godt og godLille er blitt forkjølt og fått den ekle hosten mange andre har hatt. Og har 2 tenner på vei igjennom. Hahaha, så har vært en gøy natt.
Har du sovet godt?
Fordi du er et konkurransemenneske som meg![emoji23]
Håper du har sovet godt?[emoji2]
Fikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.
Takk![]()
Så flott. FlinkEldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo daHan regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta
Så flink jente
![]()
Hehe en del mao.Vel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]
Av ferja med oss. Kontroll hos tannlegen med eldste som ignorerer meg med full musikk på øra. Oh the joy [emoji23]
Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo daHan regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta
Så flink jente
![]()