>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
God morgenGod morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen
Har i grunn det. Du?God morgenSovet godt?
Så godt at du sover braSov som en stein. Vært fryktelig trøtt for tiden![]()
Bedre enn natta før hvertfall men våken midt på natta å sov lite ettter detJaVeldig.
Har du sovet godt i natt da?
Bra du sov godt når du sov da, men kjedelig å våkne da og ødelegge resten av nattaBedre enn natta før hvertfall men våken midt på natta å sov lite ettter det
Sol og blå himmel her også men 5 minusSol og blå himmel her. Bare kaldt
Eldste står snart opp og fyller lillesøstra til skolen. Så kommer hu hjem og ordner seg. Vi to må til byen i dag. Tannlegen skal se på platene hu har i munnen. Eller en kontroll. Hu fikk de i januar og jeg syns det allerede er god bedring jeg![]()
Jupp store søvnproblemerBra du sov godt når du sov da, men kjedelig å våkne da og ødelegge resten av natta
Sliter du med søvnen til vanlig?
Men solSol og blå himmel her også men 5 minus
Så kjedelig. Tar du noe piller for å hjelpe litt?Jupp store søvnproblemer
Derfor jeg ikke kan legge meg for tidlig
Sol er fine greierMen solDa er man greit fornøyde uansett vel [emoji1]
Nope fikk så hangover av de så måtte slutteSå kjedelig. Tar du noe piller for å hjelpe litt?
Dem har dyttet meg ned å...Falt 5 plasser på listen
Snart blir det nok mer
Ah ja da er de ikke så kjekke. Tok remeron en periode, men slutta med de for noen mnd siden. Men ble ikke så hangover av de. Men hører mange med den samme erfaringen som du da.Nope fikk så hangover av de så måtte slutte
Elsker sol [emoji7] Sett den så sjelden nå. Nydelig ute nåSol er fine greier
Så jeg var også gått nedover... [emoji13] Wtf liksom [emoji56]Falt 5 plasser på listen
Snart blir det nok mer