Glemte ? Huff da:/
Ble så mye styr med rundvask av hus[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte ? Huff da:/
Hva valgte du til slutt? striper?
God morgen [emoji1] Sovet godt?God morgen![]()
Koselig og koselig [emoji23]
Hu koste i senga. Så skulle vi gå på hennes rom. Og akkurat i det jeg satte meg på sengekanten stakk hu foten under rumpa mi. Jeg reiste meg opp så fort jeg innså at det var en fot under. Altså kjemperaskt. Men en overtrøtt og sliten unge fant krokodilletårene og måtte ha trøst av pappa. Og dermed mååååtte hu sove i vår seng for hu var så vond i foten... Og jeg måtte ligge med hu til hu sovna. Og hu måtte ha alle bamsene. Jada. Utspekulert much?
Hu løp forresten ned 5 min etterpå for å tisse en gang til og skravle med pappaen igjen.
Menmen. Hu skal bæres i sin seng når han legger seg [emoji16][emoji23]
Mhm skal det
Begynnelsen hørtes ganske koselig ut... helt til det gikk opp for meg at det var ikke foreplay på gang. Skabb ja. Koselig[emoji23][emoji31]
Akkurat hjemme fra trening![]()
Glemte? Går det an?
Ja så det jeg ogsåSå jeg var også gått nedover... [emoji13] Wtf liksom [emoji56]
God morgenGod morgen![]()
Hørte om terroren i London i sta og første jeg tenker er at heldigvis er Kengu hjemme igjen![]()
![]()
Søsteren min får ritalin å det funherer fint på henneAh ja da er de ikke så kjekke. Tok remeron en periode, men slutta med de for noen mnd siden. Men ble ikke så hangover av de. Men hører mange med den samme erfaringen som du da.
Elsker sol [emoji7] Sett den så sjelden nå. Nydelig ute nå
Takk for detGod vakt[emoji4]
Søte dere er ❤Samme tenkte jeg...[emoji20]
Har paradise hotel på i bakgrunnen. Jeg bare elsker all dramaen der[emoji7]
Fått hente melding fra H&M. Det vil si at det blir prøverom på badet i morgen. Elsker å kunne prøve klær i fred og ro hjemme[emoji16]
Det er det beste med å gå til frisøren [emoji23]
Så kom virkelig snøen til Bergen! Det triste er vell at den regner vekk i morgen tidlig![]()
Helt klart en luring ja [emoji87]Haha, for en liten morsom smarting du har![emoji23] skikkelig luring!