Glemte ? Huff da:/Gni det inn![emoji23] glemte å spise middag idag....[emoji15]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte ? Huff da:/Gni det inn![emoji23] glemte å spise middag idag....[emoji15]
Ja. Så på Stavanger jeg nå da.
![]()
Fin deal med ungene![]()
11 åringen står opp 30 min før oss andre allerede [emoji23][emoji23][emoji23] Har to jenter jeg. Tenk OM vi kunne fått en liten gutt også. Og fikk neeeesten mannen med på det. Men alt han husker er hvor dårlig jeg var blitt i svangerskapene tror jeg [emoji85] Og er enig med han sånn sett [emoji14]Får håpe det ikke kommer noen snø i helgen da.
Ikke dumt med en hel helg alene. Og spise det man vil, sove så lenge man vil. Det hadde vært luksus.
Her har mannen sittet ned foten. Blir ingen flere herMen har jo en av hver, og ikke har vi plass til det heller. Haha.
Ja, 3 jenter på ett bad, det kan bli gøy om noen år![]()
Absolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 år![]()
Neste helg skal begge på speidertur hele helga... Så jeg og manne skal lage oss god middager på kveldstid og se skrekkfilm på dagtid og løpe nakne når vi vil [emoji23][emoji23][emoji23] Muligens ikke den siste. Men for all del hahaah
Det gjorde jeg[emoji1][emoji1]
Koselig og koselig [emoji23]Så koselig da[emoji7]
Vi har en 4 åring som venter i vår seng[emoji12]
2 uker siden vi var der det nå hqr vært terror
Skummelt
Hahaaha [emoji23] Skal slå hjul jeg [emoji39]Jeg stemmer for naken løping i huset. Bare for å ha gjort det[emoji12]
Det tror heg påTakk, det trenger vi[emoji12][emoji31]
Tatt dusj å krabber snart i seng med tab for å se greys
Det er detMå være en ekkel følelse[emoji15]
Mhm skal detSkal du jobbe i morgen også da?[emoji4]
Nope dessverrrSkikkelig skummelt. Det e ikke"trygt" noen plass lenger
Ser bare en gang i ukenSynes du ser så ofte greys. Hvilken sesong er du på?
Thank u![emoji2]
Nå sitter jeg og mannen nakne i stua sauset inn med krem[emoji23] vaskemaskin jobber det hardeste den kan og frysa er full av dyner og klær[emoji12]
Fått kyss og klem i dag da. Også spilt litt uno med ungene og mannen. Laga joikaboller som minste ikke hadde spist før. Forteller jo litt om hvor lenge siden vi hadde det. Hu spiste to gode porsjoner. Brydde seg ikke om potet da, så kun gulrot, brokkoli, blomkål og joikaboller i sausen. Men hu spiste jammen opp alt av grønnsaker. Null rester igjen [emoji23]
Nå sover hu i vår seng. Mannen får bære hu over i si.
Jeg er på sofaen og ser superoppusserne. Mannen er på dataen og gjør litt jobbrelatert greier.
Ha en fin kveld. Venter her jeg i tilfelle det kommer noen skravlesyke innom før jeg legger meg![]()
På tide gitt! Burde få prioriteringene riktig når du vet jeg sittee her og venter [emoji56]Akkurat hjemme fra trening![]()
Gni det inn![emoji23] glemte å spise middag idag....[emoji15]