♫ Skravletråd Mars ♫

Ja. Så på Stavanger jeg nå da.
b663db3582f1f13622c0b1ef0a6035f7.jpg

Fin deal med ungene ;)

Wow! Dette må sjekkes ut om Bergen også har!

Får håpe det ikke kommer noen snø i helgen da.
Ikke dumt med en hel helg alene. Og spise det man vil, sove så lenge man vil. Det hadde vært luksus.

Her har mannen sittet ned foten. Blir ingen flere her:p Men har jo en av hver, og ikke har vi plass til det heller. Haha.
Ja, 3 jenter på ett bad, det kan bli gøy om noen år ;)
11 åringen står opp 30 min før oss andre allerede [emoji23][emoji23][emoji23] Har to jenter jeg. Tenk OM vi kunne fått en liten gutt også. Og fikk neeeesten mannen med på det. Men alt han husker er hvor dårlig jeg var blitt i svangerskapene tror jeg [emoji85] Og er enig med han sånn sett [emoji14]

Krysser fingrer for null snø neste helg ja :D Og måtte det bli mange flere speiderturer for de begge [emoji23] Er første gang minste er med. Så da reiser ikke vi ut på byen eller slikt. Holde oss edru hjemme og slappe totalt av. Sånn i tilfelle de ringer av ett barn som savna hjem.

Eldste bryr seg ikke om oss [emoji14] Så er ikke bekymra for hu [emoji23]

Absolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 år :)

Neste helg skal begge på speidertur hele helga... Så jeg og manne skal lage oss god middager på kveldstid og se skrekkfilm på dagtid og løpe nakne når vi vil [emoji23][emoji23][emoji23] Muligens ikke den siste. Men for all del hahaah

Jeg stemmer for naken løping i huset. Bare for å ha gjort det[emoji12]

Så koselig da[emoji7]
Vi har en 4 åring som venter i vår seng[emoji12]
Koselig og koselig [emoji23]

Hu koste i senga. Så skulle vi gå på hennes rom. Og akkurat i det jeg satte meg på sengekanten stakk hu foten under rumpa mi. Jeg reiste meg opp så fort jeg innså at det var en fot under. Altså kjemperaskt. Men en overtrøtt og sliten unge fant krokodilletårene og måtte ha trøst av pappa. Og dermed mååååtte hu sove i vår seng for hu var så vond i foten... Og jeg måtte ligge med hu til hu sovna. Og hu måtte ha alle bamsene. Jada. Utspekulert much?

Hu løp forresten ned 5 min etterpå for å tisse en gang til og skravle med pappaen igjen.

Menmen. Hu skal bæres i sin seng når han legger seg [emoji16][emoji23]

Thank u![emoji2]
Nå sitter jeg og mannen nakne i stua sauset inn med krem[emoji23] vaskemaskin jobber det hardeste den kan og frysa er full av dyner og klær[emoji12]

Begynnelsen hørtes ganske koselig ut... helt til det gikk opp for meg at det var ikke foreplay på gang. Skabb ja. Koselig[emoji23][emoji31]

Fått kyss og klem i dag da. Også spilt litt uno med ungene og mannen. Laga joikaboller som minste ikke hadde spist før. Forteller jo litt om hvor lenge siden vi hadde det. Hu spiste to gode porsjoner. Brydde seg ikke om potet da, så kun gulrot, brokkoli, blomkål og joikaboller i sausen. Men hu spiste jammen opp alt av grønnsaker. Null rester igjen [emoji23]

Nå sover hu i vår seng. Mannen får bære hu over i si.
Jeg er på sofaen og ser superoppusserne. Mannen er på dataen og gjør litt jobbrelatert greier. :)

Ha en fin kveld. Venter her jeg i tilfelle det kommer noen skravlesyke innom før jeg legger meg :)

Jeg er her nå[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

Back
Topp