Helt sant!Ja da så. Selvgjort er velgjort [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant!Ja da så. Selvgjort er velgjort [emoji23]
Bra jeg begynner å bli kjent igjenDu er ikke ukjent lenher nå![]()
Hehe det er sant. Og jeg er egentlig ganske glad at eldste kom før altHaha jaja [emoji14] Greit å få ting på plass da [emoji14] Selv om vi andre ikke hadde tålmodighet til det [emoji23]
Absolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 årHehe det er sant. Og jeg er egentlig ganske glad at eldste kom før alt [emoji14] Vi har fått kjøpt oss leilighet og bil etterpå så. Og begge har jobb. Er glad jeg ble mamma som ganske ung. Kan leve livet når de er flyttet ut i stede![]()
Dere er rare
Ønsker meg!
![]()
Ønsket meg snø og jeg fikk snø [emoji23]
Pause over
Må.gå å jobbe litt igjen
Så deilig. Nyt det![]()
Får håpe detJa. Men de hadde fått en del tlf nå da. Så da håper jeg de lærte noe av dette. Og at en evnt neste gsng har de andre rutiner.
Gjerne bruke 3 timer for å finne ut hvor de hører til. Istedenfor som de gjorde det.
Oh godt detPIZZA![]()
Hjemme igjen nåHa en fin dag videre på jobb![]()
Gratulerer til mannenHuff ja. Litt trøtt kan man si nå [emoji14]
Også må jeg støvsuge og ryddet litt før jeg henter frøkna og vi får besøk. Samboer har bursdag i dag![]()
Det varnoen innlegg over jaJeg som skulle få med meg når innlegg 18000 ble laget. Men der gikk jeg raskt forbi gitt.
Innlegg 18079 postet nuh![]()
Ja kjekt dethvilke dager passer ?
Hahaha. Har ikke blitt en ake tur i vinter, og ser ikke ut til at det går ann i dag heller. Kanskje til neste år.
Fysj da![emoji31]
Hjemme igjen nå
Bare hyggeligTakk [emoji173]