♫ Skravletråd Mars ♫

Haha jaja [emoji14] Greit å få ting på plass da [emoji14] Selv om vi andre ikke hadde tålmodighet til det [emoji23]
Hehe det er sant. Og jeg er egentlig ganske glad at eldste kom før alt :p Vi har fått kjøpt oss leilighet og bil etterpå så. Og begge har jobb. Er glad jeg ble mamma som ganske ung. Kan leve livet når de er flyttet ut i stede :p

Hehe det er sant. Og jeg er egentlig ganske glad at eldste kom før alt [emoji14] Vi har fått kjøpt oss leilighet og bil etterpå så. Og begge har jobb. Er glad jeg ble mamma som ganske ung. Kan leve livet når de er flyttet ut i stede :p
Absolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 år :)

Neste helg skal begge på speidertur hele helga... Så jeg og manne skal lage oss god middager på kveldstid og se skrekkfilm på dagtid og løpe nakne når vi vil [emoji23][emoji23][emoji23] Muligens ikke den siste. Men for all del hahaah

Poteter skrella og på kok. Grønnsaker ordna og klar til å settes på. Joikaboller klar i gryte .
Ikke hatt joikaboller på ÅR. Så gikk for det nå. Må bare ha noe fløte og brunost oppi også :)

Back
Topp