♫ Skravletråd Mars ♫

Var visst ikke feil mail. Mi og søskenbarnet hadde visst ikke hørt helt etter sist gang og ville ikke gjøre det de skulle. Dermed blir de kasta ut med en gang. For gud forby de skal få en sjanse til.

Så da må unga som kan svømme under vann og hoppe fra kant og elsker å bade, tilbake ett nivå plutselig. Nevnte jeg at de har kun fått skryt av trenerne? For det har de. Og syns virkelig at de burde si ifra til oss når vi sto der på mandag da om barna hadde tulla til litt. For da kunne vi sagt til alvorsord til de også evnt.

Har skrevet i mailen det også at det kunne de sagt til oss personlig på mandag. De sto i garderoben med oss jo. Skal de da ha hvalmerket tilbake også da mon tro? For om unga må tilbake dit, så fortjente de de jo egentlig ikke. Om rett skal være rett liksom.

Kult når de har sagt til barna at de var for gode for hval, også kaster de de tilbake dit.
Hvor gamle er barna?

697861a73d21880feb98518098d6919d.jpg

Ønsket meg snø og jeg fikk snø [emoji23]
[emoji23]
Snøen er smelta her. Men er snø i fjella enda da i det minste :)

Merkelig opplegg
Ja. Men de hadde fått en del tlf nå da. Så da håper jeg de lærte noe av dette. Og at en evnt neste gsng har de andre rutiner.

Gjerne bruke 3 timer for å finne ut hvor de hører til. Istedenfor som de gjorde det.

Oh så tidlig
Huff ja. Litt trøtt kan man si nå [emoji14]
Også må jeg støvsuge og ryddet litt før jeg henter frøkna og vi får besøk. Samboer har bursdag i dag :D

Back
Topp