Å kjipt med snøGoood morgen
Her våknet vi til masse snø i dagOg jeg har en del planer i dag, men nå vil jeg ikke ut av leiligheten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å kjipt med snøGoood morgen
Her våknet vi til masse snø i dagOg jeg har en del planer i dag, men nå vil jeg ikke ut av leiligheten
![]()
VeldigSov du godt?
Oh så tidligGod morgen. Her stod vi opp 0545 i dag. Aaaltfor tidlig [emoji14]
Noe spennende på timeplanen?
Jeg skal innom og hente korrigert sykemld og så til jobb for å levere denne. Spent på hva sjefen har å si i dag, siden han tydeligvis mener han ikke har noe jobb til meg lengre [emoji14]
Du er godStemt på korpset [emoji39]
Hahaha de sier så. Jeg er ikke voksen enda. Så da er ikke du hellerLiker ikke kaffe jeg heller[emoji12] og gjett om jeg får masse kommentarer for det![emoji849] alle må jo like kaffe eller?
Det hjelper veldig da [emoji23][emoji23][emoji23]Dette kan jo fort bli dyrt!![emoji23]
Jeg er jo en impulshandler også[emoji85]
Nja romantisk og romantisk [emoji23] Men får hvertfall se han i dag [emoji7]Satser på en mer romantisk dag idag[emoji7]
Du får høre med deKjenner jeg ble litt sur når jeg får mail om at minste blir flytta ned ett hakk pga hu ikke var der sist uke på svømming. Hu VAR der. Vi har kommet på hver svømming. Ikke pokker om de får flytte hu ned gitt. De MÅ jo ha sendt til feil person tenker jeg.
Takk det sammeHa en fin dag alle![]()
Ja. Tror jeg må gjøre det. Men før varala den hvertfall NÅR man fikk svar. Ikke 1 time etterpå [emoji23]Varsling har jeg slått av for flere år siden[emoji23]
Dere er rareGodt det ikke bare er meg[emoji12]
He he jeg vetDen der varslinga her inne er jo helt på vidda.... Ikke rart man ikke får en powernap. Varsler lenge etter det er kommentert jo... Så lurer meg inn for p se at ingenting mer er kommentert [emoji13]
Det er gjort. Og skuffelsen er uttryktDu får høre med de
Irriterende er det. Gå å skru den av [emoji23]He he jeg vet
Klem til degHar dratt god stolen bort forann peisensitter her og samler energi! Helt tappet etter morningen. En morning med ett ADHD barn er alt annet enn en rolig og stressfri morgen...
Ikke jegFlere enn meg som skal på Marcus og Martinus i stavanger i helgen?
Lekker kjole[emoji2]
Hvor er du nå?
Hva spiste du?Da stikker jeg å spiser litt![]()