I gang med dagens middag![]()
Hva serverte du?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I gang med dagens middag![]()
Mistenker det [emoji14] Men skrudd av den varslinga nå [emoji23] Burde gjort det i morges når jeg PRØVDE å sove litt igjen [emoji23][emoji23][emoji85]
Ja. Jeg ligger så urolig selv. Må sparke løs jeg [emoji39][emoji23]Det hadde vært genialt[emoji1][emoji1]
Merket får de ikke tilbake uansett. De som kødda det til.Å, så de vet det ikke?[emoji38] da krysser vi fingra for at de ikke finner det ut..
Ja nå vil jeg og ha vår! Snødd mye i dag, men er for varmt, så blir bare slaps og dammer over alt. Nå vil jeg ha Sol og varme.
Ja har skjønt dette her. Hvorfor viste ikke jeg det før?![]()
Haha ja. Den søvnen kan jeg se langt etter nå. Eller. Lørdag skal jeg sove og søndag [emoji23]Flott, da slipper du å bli forstyrret mer![emoji12]
Oj! 15 [emoji33] Så herlig !Håper det snart snur hos dere[emoji2]
Her er det meldt opp mot 15 varmegrader den neste uka![emoji33][emoji7]
Poteter skrella og på kok. Grønnsaker ordna og klar til å settes på. Joikaboller klar i gryte .
Ikke hatt joikaboller på ÅR. Så gikk for det nå. Må bare ha noe fløte og brunost oppi også![]()
Det jeg også fant ut ! [emoji33][emoji1] Var godt daNam, det er lenge siden jeg har hatt![emoji2]
Oh lykke til
Åh, 15 varmegrader. Herlig. Det vil jeg og ha!Håper det snart snur hos dere[emoji2]
Her er det meldt opp mot 15 varmegrader den neste uka![emoji33][emoji7]
2 uker siden vi var der det nå hqr vært terror
Skummelt
Får håpe det ikke kommer noen snø i helgen da.Skal sove lenge og lage biff [emoji23] Mannen har vakt på brøyting da. Så håper egentlig han ikke må ut. Kun han og meg hele helga [emoji7]
23 er ungt nok det ja [emoji1] Men kunne jo tenkt meg smått også. Prøvde få mannen med på det. Men vi er 3 jenter og ett bad. Det var grunn nok til å si nei [emoji23][emoji23]
Slitsom vakt
Skreimed poteter
![]()
Ligger å koser med 6åringen som smiska seg til å ligge i vår seng. Skal bæres ovrmer til sin når hu sover da
Åhh ja kunne fått hver dag
Smakte himmelsk