Takk for detHa en fortsatt fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detHa en fortsatt fin dag![]()
Jupp det stemmerJobb i dag?
Oh lykke tilFikk svar idag....det er skabb[emoji13]
Når jeg er ferdig hos frisør må jeg rett hjem for å vaske everything og mye må fryses[emoji20] så må hele familien smøres inn i kveld... Jippi...
Okei bare gi beskjed når du vet duUsikker ennå. Er forskjellig fra uke til uke når jeg har sykemeldingsdag... men vet det senest fredag![]()
Greit når de begynner å bli så store. Gleder meg litt til mine blir detAbsolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 år
Neste helg skal begge på speidertur hele helga... Så jeg og manne skal lage oss god middager på kveldstid og se skrekkfilm på dagtid og løpe nakne når vi vil [emoji23][emoji23][emoji23] Muligens ikke den siste. Men for all del hahaah
Ja ikke santKjipt å høre[emoji31]
Hva ble det?I gang med dagens middag![]()
Mhm er gøy detBra jeg begynner å bli kjent igjen![]()
Pøsj r jeg ikkrMakan, du er rar selv![emoji38]
Skal sove lenge og lage biff [emoji23] Mannen har vakt på brøyting da. Så håper egentlig han ikke må ut. Kun han og meg hele helga [emoji7]Greit når de begynner å bli så store. Gleder meg litt til mine blir det [emoji14]
Fikk ikke så tidlig, men fikk når jeg var 23, så når de klarer seg selv så er jeg ikke såååå gammal. Kan forsatt se verden, eller gjøre andre ting [emoji14]
Hahaha. Må benytte sjansen til å løpe naken når man har den. Eller se skrekkfilm på dagtid, hadde nok gått for det jeg.
Slitsom vaktHåper du har hatt en fin vakt[emoji2]
Yes det stemmerJobb hele uken?
Okei bare gi beskjed når du vet du![]()
2 uker siden vi var der det nå hqr vært terror
Skummelt
Yes det stemmer
Det må jeg også se [emoji7]Tatt dusj å krabber snart i seng med tab for å se greys