♫ Skravletråd Mars ♫

Absolutt. Syns egentlig at mye av friheten er tilbake nå jeg. Mine er 11 og 6.5 år. Enkelt å få barnevakt og sånn nå. Jeg var også ung. Var akkurat blitt 19 år :)

Neste helg skal begge på speidertur hele helga... Så jeg og manne skal lage oss god middager på kveldstid og se skrekkfilm på dagtid og løpe nakne når vi vil [emoji23][emoji23][emoji23] Muligens ikke den siste. Men for all del hahaah
Greit når de begynner å bli så store. Gleder meg litt til mine blir det :p
Fikk ikke så tidlig, men fikk når jeg var 23, så når de klarer seg selv så er jeg ikke såååå gammal. Kan forsatt se verden, eller gjøre andre ting :p

Hahaha. Må benytte sjansen til å løpe naken når man har den. Eller se skrekkfilm på dagtid, hadde nok gått for det jeg.

Greit når de begynner å bli så store. Gleder meg litt til mine blir det [emoji14]
Fikk ikke så tidlig, men fikk når jeg var 23, så når de klarer seg selv så er jeg ikke såååå gammal. Kan forsatt se verden, eller gjøre andre ting [emoji14]

Hahaha. Må benytte sjansen til å løpe naken når man har den. Eller se skrekkfilm på dagtid, hadde nok gått for det jeg.
Skal sove lenge og lage biff [emoji23] Mannen har vakt på brøyting da. Så håper egentlig han ikke må ut. Kun han og meg hele helga [emoji7]

23 er ungt nok det ja [emoji1] Men kunne jo tenkt meg smått også. Prøvde få mannen med på det. Men vi er 3 jenter og ett bad. Det var grunn nok til å si nei [emoji23][emoji23]

Ligger å koser med 6åringen som smiska seg til å ligge i vår seng. Skal bæres ovrmer til sin når hu sover da

Back
Topp