♫ Skravletråd Mars ♫

Av ferja med oss. Kontroll hos tannlegen med eldste som ignorerer meg med full musikk på øra. Oh the joy [emoji23]

Æsj ja. Kjenner til den hosten. Begge mine har den. Så minsta fikk en hosterie når jeg la meg. Men fant vann til hu også ble det bedre. Minne meg på å kjøpe hostesaft i dag.

Og tenner på toppen av det? Jøsses :eek:

Har sovet som en stein jeg. Såvidt jeg la merke til mannen når han sto opp også
Ja eldste her har hostet i 5 uker, og ingenting hjelper på. Blir snart gal :p Håper bare ikke minste holder på like lenge.

De første 2 tenne. Så her er det gøy om dagen. Haha.

Ja eldste her har hostet i 5 uker, og ingenting hjelper på. Blir snart gal [emoji14] Håper bare ikke minste holder på like lenge.

De første 2 tenne. Så her er det gøy om dagen. Haha.
Da har det vart lenge nok ja! Får håpe det ikke er så lenge på minste ja :(

God bedring

Da har det vart lenge nok ja! Får håpe det ikke er så lenge på minste ja :(

God bedring
Fikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.

Takk :Heartred

Fikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.

Takk [emoji813]red
Åh! Vi fikk en hostesaft etter ei uke av vår. Altså. Går jo på helsa løs. For de sover jo så dårlig også. Og er helt slitte i halsen og alt. De fungeree merkbart dårlig

Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo da :) Han regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta :) Så flink jente :D

Åh! Vi fikk en hostesaft etter ei uke av vår. Altså. Går jo på helsa løs. For de sover jo så dårlig også. Og er helt slitte i halsen og alt. De fungeree merkbart dårlig
Ja, skjønner ikke hvorfor vi måtte vente så lenge. Er helt utrolig. Men i morgen da går jeg ikke ut der i fra uten en resept på ett eller annet:p Ja hun er sur hele tiden. Får jo aldri sovet ut stakkars. Men hjelper jo ikke akkurat at hun står opp kl 6 da. Haha.

Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo da :) Han regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta :) Så flink jente :D
Så bra. Og så flink hun har vært :) Greit å slippe den på skolen da.

Ja, skjønner ikke hvorfor vi måtte vente så lenge. Er helt utrolig. Men i morgen da går jeg ikke ut der i fra uten en resept på ett eller annet:p Ja hun er sur hele tiden. Får jo aldri sovet ut stakkars. Men hjelper jo ikke akkurat at hun står opp kl 6 da. Haha.
Holder jeg med deg i altså! Om en hoster, går det utover søvnen til alle [emoji85]

Aner ikke hva som skjedde nå jeg ... Plutselig havna jeg på New Yorker og hadde plukka ut en hel garderobe til eldste [emoji85][emoji85][emoji85] Hu prøver nå da [emoji23]

Vel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]

Holder jeg med deg i altså! Om en hoster, går det utover søvnen til alle [emoji85]
Det er helt sant. Mannen sover på rommet til eldste når hun ikke er i form. Men jeg har våkner og når hun hoster. Men nå har vi hver sin som hoster. Men syntes det er litt verre når han lille hoster. For han blir helt i fra seg.

Back
Topp