Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eldste her har hostet i 5 uker, og ingenting hjelper på. Blir snart galÆsj ja. Kjenner til den hosten. Begge mine har den. Så minsta fikk en hosterie når jeg la meg. Men fant vann til hu også ble det bedre. Minne meg på å kjøpe hostesaft i dag.
Og tenner på toppen av det? Jøsses
Har sovet som en stein jeg. Såvidt jeg la merke til mannen når han sto opp også
Ha en fin dag på jobbHa en fin dag
Nå må jeg inn å jobbr
Da har det vart lenge nok ja! Får håpe det ikke er så lenge på minste jaJa eldste her har hostet i 5 uker, og ingenting hjelper på. Blir snart gal [emoji14] Håper bare ikke minste holder på like lenge.
De første 2 tenne. Så her er det gøy om dagen. Haha.
Fikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.Da har det vart lenge nok ja! Får håpe det ikke er så lenge på minste ja
God bedring

Åh! Vi fikk en hostesaft etter ei uke av vår. Altså. Går jo på helsa løs. For de sover jo så dårlig også. Og er helt slitte i halsen og alt. De fungeree merkbart dårligFikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.
Takk [emoji813]red
Ja, skjønner ikke hvorfor vi måtte vente så lenge. Er helt utrolig. Men i morgen da går jeg ikke ut der i fra uten en resept på ett eller annetÅh! Vi fikk en hostesaft etter ei uke av vår. Altså. Går jo på helsa løs. For de sover jo så dårlig også. Og er helt slitte i halsen og alt. De fungeree merkbart dårlig
Så bra. Og så flink hun har værtEldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo daHan regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta
Så flink jente
![]()
Holder jeg med deg i altså! Om en hoster, går det utover søvnen til alle [emoji85]Ja, skjønner ikke hvorfor vi måtte vente så lenge. Er helt utrolig. Men i morgen da går jeg ikke ut der i fra uten en resept på ett eller annetJa hun er sur hele tiden. Får jo aldri sovet ut stakkars. Men hjelper jo ikke akkurat at hun står opp kl 6 da. Haha.
Kjempeflink har hu vært [emoji16]Så bra. Og så flink hun har værtGreit å slippe den på skolen da.
Og en kjole [emoji23]Vel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]
Så sprek du rr
Hva har du bestilt?
Det er helt sant. Mannen sover på rommet til eldste når hun ikke er i form. Men jeg har våkner og når hun hoster. Men nå har vi hver sin som hoster. Men syntes det er litt verre når han lille hoster. For han blir helt i fra seg.Holder jeg med deg i altså! Om en hoster, går det utover søvnen til alle [emoji85]
Klarte du å gjøre det?
Jeg og hadde vært strålende fornøyd daVel.... sikkert 8 tskjorter, 1 genser, 2 bukser, en shorts, 2 bher og 3 truser senere var vi ute av butikken og ungen var strålende fornøyd. Lommeboka not so much [emoji85]
Skal klokka frem eller tilbake? Samme for min del. Unga står opp alene uansett [emoji85]