Så sprek du rrAkkurat hjemme fra trening![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sprek du rrAkkurat hjemme fra trening![]()
Skummelt med terrorHørte om terroren i London i sta og første jeg tenker er at heldigvis er Kengu hjemme igjen![]()
![]()
He he ja ikke santOg akkurat når jeg skrev det. Så kom jeg på at det er faktisk onsdag idag[emoji85]
Da har jo jeg også en ny episode da[emoji12]
Det orker jeg ikkr se påHar paradise hotel på i bakgrunnen. Jeg bare elsker all dramaen der[emoji7]
Hva har du bestilt?Fått hente melding fra H&M. Det vil si at det blir prøverom på badet i morgen. Elsker å kunne prøve klær i fred og ro hjemme[emoji16]
Hahaha [emoji23] Akkurat NÅ er det typisk en dørselger kommer på døra [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Merket får de ikke tilbake uansett. De som kødda det til.Unga er sikkert bare glade for å bade de [emoji23]
Haha ja. Den søvnen kan jeg se langt etter nå. Eller. Lørdag skal jeg sove og søndag [emoji23]
Oj! 15 [emoji33] Så herlig !
Det jeg også fant ut ! [emoji33][emoji1] Var godt da![]()
Ramlet nedover jeg ogsåVar innom topp 100 listen. Idag har jeg gått ifra plass 5 til 11[emoji33][emoji33] må slutte å gå innom der denne uken tror jeg
Oj det var myeEr inne i min 14 time med pcen på nå.. Ikke sittet pal hele dagen, men ofte nok![]()
Klarte du å gjøre det?Har kanskje blitt litt idag ja. Lovde Spyro å snike med på toalettet hvert 10 minutt på jobb. Slik at jeg fikk skravlet[emoji85]
Håper du sov godtLykke til da [emoji8]
Nei. Går å legger meg jeg
Sove godt [emoji8][emoji8]
Yes så reiser vi fredagDen er greida finner vi en passende dag
![]()
Skal klokka frem eller tilbake? Samme for min del. Unga står opp alene uansett [emoji85]Det skal jeg også[emoji1] mister en time når vi stiller klokka da..[emoji849]
Hahaha [emoji23][emoji23]Hadde vært typisk[emoji23][emoji85] men det gikk fint! Naboene lurer kanskje litt[emoji23]
Krysser fingreHåper bare det stemmer![emoji12]
[emoji14] Kjedelig da.Mannen takler det ikke...[emoji38]
Sov som en stein. Vært fryktelig trøtt for tidenHåper du sov godt