Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Farlig å kikke der [emoji85]Var innom topp 100 listen. Idag har jeg gått ifra plass 5 til 11[emoji33][emoji33] må slutte å gå innom der denne uken tror jeg
Mannen la seg. Drøyer det litt til. Men blir ikke så altfor sen. Før 23 må jeg.![]()
Usj ja. Fikk snø i natt. Den regna vekk før unga var ferdig på skolen [emoji85]
Gi dere ett hint av hva jeg sneik meg til.
Once you pop, you cant stop
Hva spiser jeg?
Høres bra utJeg slår følge jeg da[emoji6]
For i går var jeg alt for sen. 6 timer søvn for denne kroppen er alt for lite.
Farlig å kikke der [emoji85]
Her har de gått i regntøy hele vintern [emoji85][emoji23]Våkna opp til hvor idag vi også. Men det forsvinner så fort nå.
Dessuten merker jeg at ungene faktisk er litt klar for vår også nå. De var ikke helt enig i det hvite som lå ute idag.
Sikkert lei vinterklær![]()
Dingdingding! Korrekt. Bare snike noen [emoji23]Pringles?
Er inne i min 14 time med pcen på nå.. Ikke sittet pal hele dagen, men ofte nokMå være tidkrevende og slitsomt å måtte sjekke så mange tråder[emoji33]
Men ny våt drøm må du finne deg[emoji12]
[emoji23][emoji23][emoji23] Da må du slutte å kikke der. Vente til konkurransen er over og gi det noen dagerBlir faktisk i dårlig humør[emoji23] men vet sannelig ikke helt hvorfor. Har jo ikke så mye å si[emoji12]
Oj, dere som har fått det nå ? Får forte deg å lage en snømann, så kan du krysse av det på listen iallefallSå kom virkelig snøen til Bergen! Det triste er vell at den regner vekk i morgen tidlig![]()
Popcorn?Gi dere ett hint av hva jeg sneik meg til.
Once you pop, you cant stop
Hva spiser jeg?
Pringles ! Har du ikke hørt reklamen fra de før? [emoji33][emoji1]Popcorn?
Reklame går inn det ene øret og ut det andre. Kan ikke huske å ha sett.Pringles ! Har du ikke hørt reklamen fra de før? [emoji33][emoji1]
Lenge siden de var på tv da. Når de tar av lokket sier det pop [emoji14]Reklame går inn det ene øret og ut det andre. Kan ikke huske å ha sett.![]()
Dingdingding! Korrekt. Bare snike noen [emoji23]
Popcorn?
Snør det hos dere nå?