>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
*poff*[emoji1319][emoji1319][emoji1319] kaster du noen over fjellet?[emoji6]
De ligger nå gjemt i en butikk i nærmiljøet ditt
*jeg har synske evner ser du* [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*poff*[emoji1319][emoji1319][emoji1319] kaster du noen over fjellet?[emoji6]
Sove godt [emoji1][emoji8] Skal pusse tenner jeg også gittGod natt damer [emoji8]
Gratulerer med vel passertPOKKER!!! Nå passerte brukeren min 20 000 innlegg også fikk jeg det ikke med meg!!![]()
Gratulerer så massePOKKER!!! Nå passerte brukeren min 20 000 innlegg også fikk jeg det ikke med meg!!![]()
POKKER!!! Nå passerte brukeren min 20 000 innlegg også fikk jeg det ikke med meg!!![]()
Gratulerer med vel passert![]()
God natt damer [emoji8]
Kjempesnytt!! Enda jeg prøvde å følge med...Sant en føler seg litt snytt?
Grattis[emoji41]
Kjempesnytt!! Enda jeg prøvde å følge med...![]()
*poff*
De ligger nå gjemt i en butikk i nærmiljøet ditt
*jeg har synske evner ser du* [emoji56]
Wow, du er jo langt over 18 000 nå da. Skravlet masse i dag??Jeg prøvde å følge med på 18000 idag. Gikk dårlig det også[emoji23]
![]()
![]()
![]()
![]()
Litt gøy, dagen etter forumet samlet passerte 20 000 innlegg på EN DAG!! Tilfeldig?? Tror ikke det![]()
Lykke til da [emoji8]Haha. Lover å lete på butikken i morgen![]()
Wow, du er jo langt over 18 000 nå da. Skravlet masse i dag??
Lykke til da [emoji8]
Nei. Går å legger meg jeg
Sove godt [emoji8][emoji8]
Hahaha, genialt!!!!Har kanskje blitt litt idag ja. Lovde Spyro å snike med på toalettet hvert 10 minutt på jobb. Slik at jeg fikk skravlet[emoji85]
Flink jente du [emoji8]Har kanskje blitt litt idag ja. Lovde Spyro å snike med på toalettet hvert 10 minutt på jobb. Slik at jeg fikk skravlet[emoji85]
I like måte [emoji169] Ses i morgen [emoji1]Sove godt spyroen vår. Drøm søtt