>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Du kan få en pringles? [emoji23]Jeeeeej. Hva er premien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan få en pringles? [emoji23]Jeeeeej. Hva er premien?
Usj ja. Fikk snø i natt. Den regna vekk før unga var ferdig på skolen [emoji85]
[emoji23][emoji23][emoji23] Da må du slutte å kikke der. Vente til konkurransen er over og gi det noen dagerMnd er ikke slutt enda
![]()
Var innom topp 100 listen. Idag har jeg gått ifra plass 5 til 11[emoji33][emoji33] må slutte å gå innom der denne uken tror jeg
Liker ikkeTa en pause fra pcen Tamara, og ta deg en Pringles[emoji23]
Er inne i min 14 time med pcen på nå.. Ikke sittet pal hele dagen, men ofte nok![]()
Noen, nevner ikke nick, har dyttet meg nedover listen også. Det syntes jeg faktisk var i frekkeste lagetSamme her.. blir bare deppa!
Ja. Men var snø enda i fjellet over her. 15 min kjøring. Og speideren ville ha møte der i dag så de kunne ake. Så de har kosa seg i snøen i dag daTrist når det endelig kommer...
Oj, dere som har fått det nå ? Får forte deg å lage en snømann, så kan du krysse av det på listen iallefall![]()
Firkantet er sexyFår snart firkantede øyne du da [emoji23]
Hahaha. Kikker selv jevnlig må jeg innrømme [emoji23]Er nok noe i det ja. Skal slutte[emoji6]
Noen, nevner ikke nick, har dyttet meg nedover listen også. Det syntes jeg faktisk var i frekkeste laget![]()
Haha!!!! Do it! Lurer på hva naboene tenker daNesten som man skulle vekket ungene for å ake [emoji33]
Firkantet er sexy![]()
Samme her.. blir bare deppa!
Du kan få en pringles? [emoji23]
Noe helt sykt ja!
POKKER!!! Nå passerte brukeren min 20 000 innlegg også fikk jeg det ikke med meg!!![]()