♫ Skravletråd Mars ♫

Fått kyss og klem i dag da. Også spilt litt uno med ungene og mannen. Laga joikaboller som minste ikke hadde spist før. Forteller jo litt om hvor lenge siden vi hadde det. Hu spiste to gode porsjoner. Brydde seg ikke om potet da, så kun gulrot, brokkoli, blomkål og joikaboller i sausen. Men hu spiste jammen opp alt av grønnsaker. Null rester igjen [emoji23]

Nå sover hu i vår seng. Mannen får bære hu over i si.
Jeg er på sofaen og ser superoppusserne. Mannen er på dataen og gjør litt jobbrelatert greier. :)

Ha en fin kveld. Venter her jeg i tilfelle det kommer noen skravlesyke innom før jeg legger meg :)

Ja nå vil jeg og ha vår! Snødd mye i dag, men er for varmt, så blir bare slaps og dammer over alt. Nå vil jeg ha Sol og varme.

Håper det snart snur hos dere[emoji2]
Her er det meldt opp mot 15 varmegrader den neste uka![emoji33][emoji7]

Poteter skrella og på kok. Grønnsaker ordna og klar til å settes på. Joikaboller klar i gryte .
Ikke hatt joikaboller på ÅR. Så gikk for det nå. Må bare ha noe fløte og brunost oppi også :)

Nam, det er lenge siden jeg har hatt![emoji2]

Skal sove lenge og lage biff [emoji23] Mannen har vakt på brøyting da. Så håper egentlig han ikke må ut. Kun han og meg hele helga [emoji7]

23 er ungt nok det ja [emoji1] Men kunne jo tenkt meg smått også. Prøvde få mannen med på det. Men vi er 3 jenter og ett bad. Det var grunn nok til å si nei [emoji23][emoji23]
Får håpe det ikke kommer noen snø i helgen da.
Ikke dumt med en hel helg alene. Og spise det man vil, sove så lenge man vil. Det hadde vært luksus.

Her har mannen sittet ned foten. Blir ingen flere her:p Men har jo en av hver, og ikke har vi plass til det heller. Haha.
Ja, 3 jenter på ett bad, det kan bli gøy om noen år ;)

Back
Topp