>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hva slags plater er det?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags plater er det?[emoji4]
5 kg ostevoks
![]()
Klarer du å ta tilbake 1 plassen nå i mars tro?
Pringles! Seriøst. Dere må se oftere reklame [emoji23]
Hver gang? [emoji23][emoji23][emoji23] Da går du jammen ofte på do [emoji23][emoji23]Går å tisser når det er reklame jeg[emoji23]
https://youtu.be/suai1lU4x-g [emoji23]Går å tisser når det er reklame jeg[emoji23]
Bilde må vi få.Haha ja. Får ta bilde når vi kommer hjem. Verste er at det er jeg som plukka ut alt [emoji23] To tskjorter til meg da [emoji7]
Kan ikke dra alt ut på ferja liksom [emoji23]
Huff ja. Håper jeg og. Typisk at alt kommer på en gang.Ekkelt med slik hoste.
Håper tennene snart er igjennom, og at hosten forsvinner fort
Hahaha. Merkelig nok hadde de gjerne ikke det [emoji23]Bilde må vi få.
Hahaha. Helt normalt å dra ut alt på fergen. Sikkert ingen som hadde hevet ett øyenbryn engang![]()
Ja skal høre med henne i morgen. Syntes det var veldig rart vi ikke kunne få noe sist. Nå griner hun om kvelden for hun er så lei av å hoste. Er helt sår i halsen. Og vi har prøvd alt fra apoteket. Så nå gir jeg meg ikke.I fikk cosylan til våre når de hostet så mye. Smaker høgg, men gir de hver fall hvile på natten
Så snill daOg der gikk eldste for å hente minste Luksus! [emoji28][emoji28]
Hun er kanskje litt bedre. Men hoster forsatt en god del.ER hun ikke bedre?
Hu er supersnill. Tror hu liker rollen godt som storesøster og ansvaret for det. For hu spør titt og ofte om hu kan hente hu. Meget mulig fordi hu gikk der selv og dermed får si hei til alle de voksne [emoji14]Så snill da![]()
Hu er supersnill. Tror hu liker rollen godt som storesøster og ansvaret for det. For hu spør titt og ofte om hu kan hente hu. Meget mulig fordi hu gikk der selv og dermed får si hei til alle de voksne [emoji14]
Men da kan jeg starte på middagen jeg![]()
Hihi. Om du liker laks så [emoji14]Er det noe godt til middag i dag da?? (Jeg er sulten, kommer gjerne på en matbit
)
Å jeg elsker laks. Hadde det både på søndag og tirsdagHihi. Om du liker laks så [emoji14]
Sprøstekt laks her med grønnsaker og potet. MÅ ha det en gang i uka [emoji56] Elsker det [emoji28]
Komkom [emoji39]
Om du er i Stavangerområdet en gang får du rope ut. Kan lunsje jeg [emoji1]
Det gleder jeg meg til [emoji1][emoji1]Å jeg elsker laks. Hadde det både på søndag og tirsdag![]()
Skal rope ut neste gang jeg er i Stavanger![]()
Ikke så ille pris heller på new yorker. Noen av de kosta 39 kr [emoji14]