♫ Skravletråd Mars ♫

Hva slags plater er det?[emoji4]
7d8be8b3f93af50d5be085cf7455663f.jpg
Slike oppe og nede :) Faktisk er de like disse. Men med glitter og hjerte utenom

Haha ja. Får ta bilde når vi kommer hjem. Verste er at det er jeg som plukka ut alt [emoji23] To tskjorter til meg da [emoji7]

Kan ikke dra alt ut på ferja liksom [emoji23]
Bilde må vi få.
Hahaha. Helt normalt å dra ut alt på fergen. Sikkert ingen som hadde hevet ett øyenbryn engang :p

I fikk cosylan til våre når de hostet så mye. Smaker høgg, men gir de hver fall hvile på natten
Ja skal høre med henne i morgen. Syntes det var veldig rart vi ikke kunne få noe sist. Nå griner hun om kvelden for hun er så lei av å hoste. Er helt sår i halsen. Og vi har prøvd alt fra apoteket. Så nå gir jeg meg ikke.

Hu er supersnill. Tror hu liker rollen godt som storesøster og ansvaret for det. For hu spør titt og ofte om hu kan hente hu. Meget mulig fordi hu gikk der selv og dermed får si hei til alle de voksne [emoji14]

Men da kan jeg starte på middagen jeg :)
:) Er det noe godt til middag i dag da?? (Jeg er sulten, kommer gjerne på en matbit ;) )

:) Er det noe godt til middag i dag da?? (Jeg er sulten, kommer gjerne på en matbit ;) )
Hihi. Om du liker laks så [emoji14]

Sprøstekt laks her med grønnsaker og potet. MÅ ha det en gang i uka [emoji56] Elsker det [emoji28]

Komkom [emoji39]

Om du er i Stavangerområdet en gang får du rope ut. Kan lunsje jeg [emoji1]

Hihi. Om du liker laks så [emoji14]

Sprøstekt laks her med grønnsaker og potet. MÅ ha det en gang i uka [emoji56] Elsker det [emoji28]

Komkom [emoji39]

Om du er i Stavangerområdet en gang får du rope ut. Kan lunsje jeg [emoji1]
Å jeg elsker laks. Hadde det både på søndag og tirsdag :)

Skal rope ut neste gang jeg er i Stavanger ;)

Back
Topp