>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så lenge det fungerer er det jo topp daSøsteren min får ritalin å det funherer fint på henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det fungerer er det jo topp daSøsteren min får ritalin å det funherer fint på henne
Ha en fin dag på jobb daKb levert på skolen, snart jobb på meg
Mhm men må gjennpm mye tester før man får detSå lenge det fungerer er det jo topp da![]()
Takk det håper jeg at det blirHa en fin dag på jobb da![]()
Godt og godGod morgen [emoji1] Sovet godt?
Ikke vært den beste natten. Nå har minsten fått den hosten som mange andre har hatt. Så ble litt lite søvn, har du sovet godt?God morgen
Sovet godt?
Æsj ja. Kjenner til den hosten. Begge mine har den. Så minsta fikk en hosterie når jeg la meg. Men fant vann til hu også ble det bedre. Minne meg på å kjøpe hostesaft i dag.Godt og godLille er blitt forkjølt og fått den ekle hosten mange andre har hatt. Og har 2 tenner på vei igjennom. Hahaha, så har vært en gøy natt.
Har du sovet godt?
Ok. Men greit å få testa litt da. Og ikke bare bli gitt noeMhm men må gjennpm mye tester før man får det
Vi har litt ulike søvnproblemer da
Det er detOk. Men greit å få testa litt da. Og ikke bare bli gitt noe![]()
Gi dere ett hint av hva jeg sneik meg til.
Once you pop, you cant stop
Hva spiser jeg?
Var innom topp 100 listen. Idag har jeg gått ifra plass 5 til 11[emoji33][emoji33] må slutte å gå innom der denne uken tror jeg
Blir faktisk i dårlig humør[emoji23] men vet sannelig ikke helt hvorfor. Har jo ikke så mye å si[emoji12]
Klarer du å ta tilbake 1 plassen nå i mars tro?Fordi du er et konkurransemenneske som meg![emoji23]
POKKER!!! Nå passerte brukeren min 20 000 innlegg også fikk jeg det ikke med meg!!![]()
Kaster inn håndkleet jeg også.
Natta[emoji8]
God morgen
Bra der?God formiddag[emoji2]
Pringles! Seriøst. Dere må se oftere reklame [emoji23]Husker ikke![emoji23]