♫ Skravletråd Mars ♫

Det er helt sant. Mannen sover på rommet til eldste når hun ikke er i form. Men jeg har våkner og når hun hoster. Men nå har vi hver sin som hoster. Men syntes det er litt verre når han lille hoster. For han blir helt i fra seg.
Uff ja. De er så små. Skjønner godt de får lettere panikk. De skjønner det jo ikke helt :(

Sol og blå himmel her. Bare kaldt :)
Eldste står snart opp og fyller lillesøstra til skolen. Så kommer hu hjem og ordner seg. Vi to må til byen i dag. Tannlegen skal se på platene hu har i munnen. Eller en kontroll. Hu fikk de i januar og jeg syns det allerede er god bedring jeg :)

Så snill storesøster da[emoji171]

Jeg og hadde vært strålende fornøyd da [emoji14] Så gøy med nye klær.
Haha ja. Får ta bilde når vi kommer hjem. Verste er at det er jeg som plukka ut alt [emoji23] To tskjorter til meg da [emoji7]

Kan ikke dra alt ut på ferja liksom [emoji23]

Fikk ingenting av legen før hun hadde hostet i 4-5 uker, så skal tilbake i morgen å høre om hun har noe som kan hjelpe litt hvertfall. Hun er kjempe lei av å hoste selv. Og det skjønner jeg.

Takk :Heartred

I fikk cosylan til våre når de hostet så mye. Smaker høgg, men gir de hver fall hvile på natten

Kjipe unger altså. Het tar man med uno på ferja. Og vinner 3 av 5 runder. Altså. Jeg vinner 3 runder. Også blir a sur og finner mobil og headsett og snur seg bort. Og kaller MEG dårlig vinner!

Tsj OM man ikke tåler at mammaen synger "i am the champion" altså. Da er verden gal [emoji87]

[emoji23]

Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo da :) Han regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta :) Så flink jente :D
Så flott. Flink :)

Eldste fikk skryt av tannlegen. Brukt plater siden januar og overbittet var gått fra 9 mm til 4.2 mm. Så superbra. Skulle nå ikke bruke plate på skolen, men ellers må hu jo da :) Han regna med at fra neste gang kunne hu bruke den kun om natta :) Så flink jente :D

Så god nyhet[emoji16] tror nok minsta her også må ha plate etter hvert. Stort overbitt der og:(

Back
Topp