>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Da er det på tide å gå dit igjen [emoji7]Der er det lenge siden jeg har vert. Åhhh, det hadde vert godt etter gammelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det på tide å gå dit igjen [emoji7]Der er det lenge siden jeg har vert. Åhhh, det hadde vert godt etter gammelt.
Håper jeg klarer å få fatt i barnevakt til søndag. slik at jeg og mannen kan dra på ski alene.Da er det på tide å gå dit igjen [emoji7]
har sviktet med ukes planen. Hva skal jeg lage i dag da????
Det må det. Om dere vil møte meg da![]()
Skulle jeg også investert i. Egentlig. Har en altfor svær kjeledress bare. Drukner i den [emoji23]
Og din var jo råfin [emoji7][emoji7]
Ja. Så på Stavanger jeg nå da.Håper jeg klarer å få fatt i barnevakt til søndag. slik at jeg og mannen kan dra på ski alene.
Men spørst om jeg får det til.
Men kanskje ungene kunne vert med på big horn? Er det barnevennlig mat der?
Når erdu klar for frokostSpennende![]()
Håper jeg klarer å få fatt i barnevakt til søndag. slik at jeg og mannen kan dra på ski alene.
Men spørst om jeg får det til.
Men kanskje ungene kunne vert med på big horn? Er det barnevennlig mat der?
Absolutt. Enkelte tilbud MÅ man ha [emoji14]Og når jeg fikk det til 50% bare måtte jeg kjøpe!
Når erdu klar for frokost?
Absolutt. Enkelte tilbud MÅ man ha [emoji14]
Ja kjekt detNeste uke?
Så bra. Nå kan du stråle i vinterværet skikkelig [emoji41][emoji7]Og jeg er super happy! Ofte kjenner jeg en angre klump i magen etter å brukt så mye penger. Men ikke nå![]()
Hahaha. Har ikke blitt en ake tur i vinter, og ser ikke ut til at det går ann i dag heller. Kanskje til neste år.Ake, hva er det liksomhaha
Ja nå vil jeg og ha vår! Snødd mye i dag, men er for varmt, så blir bare slaps og dammer over alt. Nå vil jeg ha Sol og varme.Fysj da[emoji15] er så lei snø og slaps... vil ha vår![emoji173]
Ja har skjønt dette her. Hvorfor viste ikke jeg det før?Du skulle bare ha visst hvor mye du har gått glipp av![emoji23] er jo her det skjer![emoji41]
Tror jeg har tatt mesteparten her. Men det er fordi samboeren min bruker så lang tid før han får det gjort. Ikke fordi jeg liker detJeg liker godt å bygge jeg altså [emoji14] Null stress haha. Bygd sammen alle møblene her i hus helst og lillesøstra mi sine [emoji23][emoji123]
Ja da så. Selvgjort er velgjort [emoji23]Tror jeg har tatt mesteparten her. Men det er fordi samboeren min bruker så lang tid før han får det gjort. Ikke fordi jeg liker det![]()
Ja var egentlig det. Vanligvis er jeg glad for snø, men nå er jeg klar for vårÅ kjipt med snø