Veldig [emoji1] Du da?
Sover alltid godt jeg[emoji2] selv med mann og to barn i senga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig [emoji1] Du da?
Så bra daJeg overlevde møte, og er ganske stolt over meg selv[emoji1360] fikk kontroll på en ganske heftig diskusjon[emoji16]
Bare jobbSkal dere noe spennende i morgen da?
Hvor er du nå?Føler det er skikkelig kjipt å rykke nedover på topp listen... bli "slått" av ukjente nick...
Sov du godt?Natta alle sammen [emoji257]
Du er bare fryktelig sær duNope!! Jeg går meg alltid bort på Ikea! Jeg HATER ikea!!
Alltid håp vel ? [emoji23] Jeg liker ikke kaffe og vin da. Men mamma begynte like det etter 50. Så håp der for meg da
Må det jaSikler jo på alt av sko og vesker også jeg [emoji23] Itillegg til kjolene. Usj. Vanskelige valg altså [emoji23]
Uff ja. Han sovna kjapt hvertfall hørte jegSatser på samtaler i dag da [emoji23]
TakkHar jo gått glipp av mye før jeg slang meg med her
![]()
Juppveldig vanskeligGikk på badet...
Og synet som møtte meg:
![]()
Er det så vanskelig å putte den OPPI boss bøtta?[emoji23]
Du er ikke ukjent lenher nåJeg er vel egentlig ett ukjent nick, og dette er første gang jeg er på listen. Og syntes det var så gøy at jeg endelig turte å begynne å være mer med både her inne og andre steder. Og nå havner jeg lengre og lengre ned på listenVar gøy så lenge det varte da, for min del. Hehe.
Den der varslinga her inne er jo helt på vidda.... Ikke rart man ikke får en powernap. Varsler lenge etter det er kommentert jo... Så lurer meg inn for p se at ingenting mer er kommentert [emoji13]
Ja ikke santGjorde det[emoji2] herlige bilder!
Neida må ikke det*risteroppgittpåhodet*[emoji13]
God morgenGOD MORGEN![]()
![]()
Kjempe. Pimpa den opp med gult belte i ett bryllup. Kan se om jeg finner bilde?Ååh, den var nydelig[emoji2]
Det har jeg ikkeHåper du har sovet godt[emoji4]
Nei. Ble flytta ned ett nivå plutselig. Fordi de ikke kunne flyte. Trodde meninga med kurset var å LÆRE de å flyte. Var det de sa men.Flytta ned hvordan da?[emoji15]
Ring og fortell dem de tar feil!
Hvor stor seng har du? [emoji23]Sover alltid godt jeg[emoji2] selv med mann og to barn i senga!