Den er ved senga haha. Orker ikke ligge under dyna heller. Blir så varmt [emoji85]
Det var da voldsomt [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er ved senga haha. Orker ikke ligge under dyna heller. Blir så varmt [emoji85]
Men jeg er trøtt. Og batteriet er på 5 % nå [emoji23]
Uff ja [emoji33] Skrur ned lysstyrken på svakeste og alt. Men neiiiida [emoji39]Det var da voldsomt [emoji23]
Jeg sier det nok litt selv også. Er ganske trøtt og sliten gitt [emoji33] Vært en lang dagEr det gjenstående batteri som sier om du skal legge deg? Da må du lade oftere[emoji12]
Nei du skal få lov å legge deg om du er sliten![]()
Jabillig og bra!
Jeg sier det nok litt selv også. Er ganske trøtt og sliten gitt [emoji33] Vært en lang dag
Gjett om vi skal. Usynlig og usynligSkal være kule og hippe bestemødre vi [emoji41] Som kjefter i trafikken og viser en usynlig fing [emoji23][emoji23]
Frisøren faktisk [emoji23][emoji23][emoji23] Husker jeg sa tulling en gang. Det var visst verste ordet jeg kunne si det da. [emoji23] Sagt til unga at de ikke får bruke sånn ett ord. Oldemor blir forbanna da hahaha.
De er så heldige og ha ei sprek oldemor som har hatt de på overnattinger en delHele helger også [emoji7]
Må teste det ut en gang. Men er så langt til ikea for en frokost[emoji23]
da må du sove godt. Så skravles vi i morgen[emoji4]
Det gjør vi. Absolutt. God natt [emoji8]da må du sove godt. Så skravles vi i morgen[emoji4]
Får ta det en dag du må ha noe der da![]()
Ikke så usynlig nei. Kjøpe meg en trefing og ha i vinduet.Gjett om vi skal. Usynlig og usynlig [emoji14]
Hahaha, jenta gikk og kalte minste tulling, og da sa jeg at tulling var et ord vi ikke brukte. Hahaha. Hadde hørt meg kalle han lille tullekopp.
Så kjekt å ha en så sprek oldemor! Ikke verst.
Barna sine oldeforeldre har veldig lyst å ha de på overnatting, men er redd eldste hadde slitt de helt ut, og litt redd hun hadde lurt de trill rundt![]()
Hahahaha. Huff da! Selv de snilleste og godeste bestemødre kan ha en skummel side!Apropo skummel bestemor.
Jeg har verdens mest avslappende bestemor, som prater om alt mellom himmel å jord.
Men husker en gang jeg overnattet hos hun som liten.
Hun hadde lagt middag. Dampet torsk og jeg var så dum å prestere å si at det var ekkelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Har aldri hørt den dama kjefte så mye. Husker jeg gråt så mye at øynene var rødsprengt når mamma kom å henta meg.
Kritisere mat, var tydelig et ømt tema[emoji23]
God natt. Sov godtNatta alle sammen [emoji257]
Finnes det noe i det hele tatt på Ikea som er bra??Er frokost på ikea bra?
Hahaha. En trefinger, det var en god ide!Ikke så usynlig nei. Kjøpe meg en trefing og ha i vinduet.
I også sier sånt. Tullehøne. Tullekopp. Tøysete [emoji14]
Eldste er 11 år nå da. Så hu hjelper hu med å pante flasker. Handle for hu. Spille kort og kinasjakk. Og lage middag. Fint at farmora mi setter de i gang [emoji23]
Føler det er skikkelig kjipt å rykke nedover på topp listen... bli "slått" av ukjente nick...