♫ Skravletråd Mars ♫

Haha, helt sikkert.

Er vanskelig og ikke le når det kommer sånt da. Og så er de jo så utrolig skjønn når de kommer med ord de ikke aner hver betyr, og kanskje bruker det helt feil [emoji14]

Hahaha, hadde likt å se reaksjonen deres. Men kan være de ikke hadde reagert sånn kjempe masse, for de er vel vant med at jeg og mannen banner en del ( når ikke barna er der :p)
Hahaha. Banner sjelden foran voksne. (Sier hu på 30 år som om hu var 12) [emoji23]

Men er selv vokst opp med banning fra pappa i annethvert ord [emoji23]
Men farmor ble så sinna om vi banna. Så har rett og slett enda bitt den sammen. For å se farmor fra nord norge bli sinna. Det var lite gøy [emoji23]

Hahaha. Banner sjelden foran voksne. (Sier hu på 30 år som om hu var 12) [emoji23]

Men er selv vokst opp med banning fra pappa i annethvert ord [emoji23]
Men farmor ble så sinna om vi banna. Så har rett og slett enda bitt den sammen. For å se farmor fra nord norge bli sinna. Det var lite gøy [emoji23]
Både jeg og mannen er vokst opp med en nordnorsk mor, hvor begge valgte å bo sette seg i Bergen. Haha
Og min banner som en sjømann (kanskje for både faren og stefaren var en? :p) Mens hans mor banner ikke (og er den kristne delen av familien). Så banning for meg er helt normalt, men vil helst ikke at ungene skal begynne så er skjerpet meg veldig.

Men foran besto tør jeg faktisk ikke banne :p Fikk så kjeft når jeg var 14 år, og sa jeg hadde hatt det jævla gøy, at etter det har jeg ikke turt. Og det er snart 15 år siden :p Og er ganske redd for at eldste skal si noe foran henne en gang, mye mer enn om at hun skal banne foran de som er kristen :p

Hadde nok dødd av latter. Etter besto var vekke. For der og da hadde jeg sikkert ikke turt å se på henne.

Både jeg og mannen er vokst opp med en nordnorsk mor, hvor begge valgte å bo sette seg i Bergen. Haha
Og min banner som en sjømann (kanskje for både faren og stefaren var en? :p) Mens hans mor banner ikke (og er den kristne delen av familien). Så banning for meg er helt normalt, men vil helst ikke at ungene skal begynne så er skjerpet meg veldig.

Men foran besto tør jeg faktisk ikke banne [emoji14] Fikk så kjeft når jeg var 14 år, og sa jeg hadde hatt det jævla gøy, at etter det har jeg ikke turt. Og det er snart 15 år siden [emoji14] Og er ganske redd for at eldste skal si noe foran henne en gang, mye mer enn om at hun skal banne foran de som er kristen [emoji14]

Hadde nok dødd av latter. Etter besto var vekke. For der og da hadde jeg sikkert ikke turt å se på henne.
[emoji14] Uff. De der besteforeldrene kan være ordentlig skumle [emoji23][emoji87][emoji85]

Bytter ut ord jeg.

Faen er fagerten
Herregud er djises
Jævlig er jysla
Helvete er helgoland

[emoji23] Må være kreativ [emoji85]

[emoji14] Uff. De der besteforeldrene kan være ordentlig skumle [emoji23][emoji87][emoji85]

Bytter ut ord jeg.

Faen er fagerten
Herregud er djises
Jævlig er jysla
Helvete er helgoland

[emoji23] Må være kreativ [emoji85]
Så skummel og! Jeg skal ikke være skummel når jeg blir bestemor.

Husker bestefar skulle lære meg å si frisøren i stede for fy søren når jeg var en del yngre :p

Har prøvd å si andre ting, men kommer liksom ikke på noe når jeg først er begynt på ett ord. Så blir litt sånn heeeeeeelsiken å nei sånn sier man ikke. Haha.

Så skummel og! Jeg skal ikke være skummel når jeg blir bestemor.

Husker bestefar skulle lære meg å si frisøren i stede for fy søren når jeg var en del yngre [emoji14]

Har prøvd å si andre ting, men kommer liksom ikke på noe når jeg først er begynt på ett ord. Så blir litt sånn heeeeeeelsiken å nei sånn sier man ikke. Haha.
Skal være kule og hippe bestemødre vi [emoji41] Som kjefter i trafikken og viser en usynlig fing [emoji23][emoji23]

Frisøren faktisk [emoji23][emoji23][emoji23] Husker jeg sa tulling en gang. Det var visst verste ordet jeg kunne si det da. [emoji23] Sagt til unga at de ikke får bruke sånn ett ord. Oldemor blir forbanna da hahaha.
De er så heldige og ha ei sprek oldemor som har hatt de på overnattinger en del :) Hele helger også [emoji7]

Back
Topp