Ikke fri her
Dårlig med fri her. Men skal snike meg på do hvert 10minutt slik at jeg kan skravle litt[emoji23][emoji23][emoji23]
Tror dere jeg hadde blitt gjennom skua på jobb?[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fri her
Mister nok min i løpet av uka jeg
Jeg hater all fisk da[emoji12] spiser til nød fiskeboller og fiskegrateng liksom!
[emoji23][emoji23][emoji23] Neeeeeei da ? [emoji23] Si du er på diett. Drikker mye vann. Går rett gjennom [emoji39]Dårlig med fri her. Men skal snike meg på do hvert 10minutt slik at jeg kan skravle litt[emoji23][emoji23][emoji23]
Tror dere jeg hadde blitt gjennom skua på jobb?[emoji23]
Jeg også elsker. Mannen hater....Fiskeboller er blant favoritt middagen min[emoji7]
Men ingen i familien er enig[emoji53] så blir veldig veldig skjelden
[emoji14] Uff. De der besteforeldrene kan være ordentlig skumle [emoji23][emoji87][emoji85]
Bytter ut ord jeg.
Faen er fagerten
Herregud er djises
Jævlig er jysla
Helvete er helgoland
[emoji23] Må være kreativ [emoji85]
Dete får skravle videre, denne skrotten skal soove
Tror jeg mange gjør ja [emoji23] Innimellom glemmer jeg meg ut og sier det foran voksne også. Ingen unger til stede [emoji39]Haha. Bruker mange av de ordene der foran ungene ja[emoji23][emoji23]
Så skummel og! Jeg skal ikke være skummel når jeg blir bestemor.
Husker bestefar skulle lære meg å si frisøren i stede for fy søren når jeg var en del yngre
Har prøvd å si andre ting, men kommer liksom ikke på noe når jeg først er begynt på ett ord. Så blir litt sånn heeeeeeelsiken å nei sånn sier man ikke. Haha.
[emoji23][emoji23][emoji23] Neeeeeei da ? [emoji23] Si du er på diett. Drikker mye vann. Går rett gjennom [emoji39]
Jeg også elsker. Mannen hater....
Men lager jeg sprøstekt bacon til spiser han. Men lager det som regel om han jobber overtid og får mat der [emoji14]
Ååå! Man kan ikke si det altså! Det var nesten grunn til ris på rumpa sånt [emoji23][emoji23] Modig du [emoji56]Apropo skummel bestemor.
Jeg har verdens mest avslappende bestemor, som prater om alt mellom himmel å jord.
Men husker en gang jeg overnattet hos hun som liten.
Hun hadde lagt middag. Dampet torsk og jeg var så dum å prestere å si at det var ekkelt[emoji23][emoji23][emoji23]
Har aldri hørt den dama kjefte så mye. Husker jeg gråt så mye at øynene var rødsprengt når mamma kom å henta meg.
Kritisere mat, var tydelig et ømt tema[emoji23]
Hahaha. Gleder meg til å se. Jeg har riktignok fri i morgen. Men tenker å sove litt frempå gitt [emoji39]God plan[emoji1360] skal se hva jeg får til[emoji23][emoji23]
Ååå! Man kan ikke si det altså! Det var nesten grunn til ris på rumpa sånt [emoji23][emoji23] Modig du [emoji56]
Ojda! Den er kjedelig da! Prøvd med fiskepudding oppi? Mine foretrekker det oppi heller enn bollene. Så har begge deler oppi. Bare kapper fiskepuddingen i halvmåner for å forklare det.Var det jeg gjorde før også. Mannen jobber ganske ofte overtid. Men etter eldste mann har klart å uttrykke at fiskeboller ligger lavt på middagslisten hans. Så har jeg ikke samvittighet til å lage det når begge ungene faktisk ikke liker det.
Og hvor ofte spiser jeg middag alene?? Type aldri[emoji23]
Så flink da. Da SKAL du være stolt over deg selv [emoji169][emoji169]Jeg overlevde møte, og er ganske stolt over meg selv[emoji1360] fikk kontroll på en ganske heftig diskusjon[emoji16]
Ojda! Den er kjedelig da! Prøvd med fiskepudding oppi? Mine foretrekker det oppi heller enn bollene. Så har begge deler oppi. Bare kapper fiskepuddingen i halvmåner for å forklare det.![]()
Fort gjort. Sagt det garantert jeg også. Og verre ting. Enkelte ting gjorde man bare ikke.Modig? Eller dum?
Skjønte jo godt at jeg burde valgt et annet ord. Men det bare glapp ut[emoji23] den egenskapen har jeg vell fortsatt også... det bare detter ut[emoji23][emoji85]
Så flink da. Da SKAL du være stolt over deg selv [emoji169][emoji169]